Meidän jätkä juo jo kokista, pistä paremmaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:
kerro sitten miten mun olis pitäny ymmärtää ???

Pilke silmäkulmassa aamun vahingolle. Huumoria hyvä ihminen, huumoria :flower:

Vaikka olisit lasin sitä kokista ihan tahallaan juottanut niin ei siitä kenenkään hampaat huonone, yhdestä kerrasta, hysteerisyysvaihde pois päältä naiset hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:
kerro sitten miten mun olis pitäny ymmärtää ???

Pilke silmäkulmassa aamun vahingolle. Huumoria hyvä ihminen, huumoria :flower:

Vaikka olisit lasin sitä kokista ihan tahallaan juottanut niin ei siitä kenenkään hampaat huonone, yhdestä kerrasta, hysteerisyysvaihde pois päältä naiset hyvät.

ei tietenkään kerrasta, mutta jotenkin ajattelin että ihan useammikin lapsonen tuota cokista joisi.... kun en huumoria ymmärrä....
ei tällä mitään hysteerisiä olla :)

Meidän poika (silloin n 2,5 vuotias) valitteli janoa. itse olin veskissä. poika meni meni jääkaapille ja nappasi pullon etikkaa ja sit vaan hörpäsemään. kuulin vaan veskin oven läpi sen hirveän läähätyksen ko poika ei pystyny ees puhumaan ko oli niin kamalan makuista.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Meidän poika (silloin n 2,5 vuotias) valitteli janoa. itse olin veskissä. poika meni meni jääkaapille ja nappasi pullon etikkaa ja sit vaan hörpäsemään. kuulin vaan veskin oven läpi sen hirveän läähätyksen ko poika ei pystyny ees puhumaan ko oli niin kamalan makuista.

Voi ei :x :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
Mä heitän aina B)
pitää muistaa tuo.mul meinas mennä herne nenuun avauksestasi. :whistle:
vai pitäiskö johonkin vihkoon kirjoittaa kun on huono muisti? :xmas:

Voi ei, älä vedä herneitä että mullekin jää ruoanlaittoon :o
Ei sun tartte ku vilasta vaikka kato aina mun rohviiliin, ku molen tällanen sarkastinen humoristi.. niin jos se muistuttais? :snotty: :ashamed:

Voi ei, älä vedä herneitä että mullekin jää ruoanlaittoon :o
Ei sun tartte ku vilasta vaikka kato aina mun rohviiliin, ku molen tällanen sarkastinen humoristi.. niin jos se muistuttais? :snotty: :ashamed:

jäi niitä sullekkin :p
nii jos muistan että sä olit se :D vilasin sitä jo tos aikasemmin. :p

Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
jäi niitä sullekkin :p
nii jos muistan että sä olit se :D vilasin sitä jo tos aikasemmin. :p

No hyvä, ei tartte nälkäsenä olla :D Mutta ou nou, jos sä vilasit sitä ja silti.. paskat, pitäskö laittaa sinne joku iso teksti "älä ota minua vakavasti" sen olvi-mainoksen tyyliin :D

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Heh! Mun siskon tyttö on juonu alle 1 v jo vissyä:) En tiedä onko nyt kehumisen aihetta, mutta aika hassua kyllä.

Meidän pojan(1v9kk) ehdoton lempparijanojuoma on vichy, ollut jo kauan, itsekin olen sitä naureskellut.

mun nykyään jo 10-vuotias poika pisti 2,5 vuotiaana 1/3 lasillista päärynäsiideriä kitaansa kun jätin pöydälle hakiessani jotain toisesta huoneesta (saunan jälkeinen janojuoma) ihmettelin vaan että joko mä en siiderin kaiken join kun poika sitten vaan ilmoitti että oli hyvää limpparia..... :ashamed: kauhusta kankeena katselin loppuillan että mitä tapahtuu mutta ei tapahtunut mitään, ehkä nukkui yöunet vähän sikeämmin...

tyttö peittoo mut ja miehen saunassa sii ei halua pois vaikka men ollaan jo kuolemaa tekemässä...

ja haluaa kolaa ja vichyä ja kahvi aniinku äitinsäkkin.. 2vee siis kyseessä

tyttää tulisesta kiinalaisista ruuista..

niin siis emme näitä titenkään hänelle koko ajan anna
:whistle: