V
vieras
Vieras
Stokka ei jaakaan osinkoa ja sen varaan olin laskenut jouluostokset 
http://www.taloussanomat.fi/porssi/2009/12/14/stockmann-ei-jaa-lisaosinkoa/200925546/170?posted=1&offset=0&article=1#viesti-4243643
http://www.taloussanomat.fi/porssi/2009/12/14/stockmann-ei-jaa-lisaosinkoa/200925546/170?posted=1&offset=0&article=1#viesti-4243643