Meidän kauppakuitti Lidlistä tälle päivälle. Saa kommentoida !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lidlonhalpa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23228442]Herrajjestas 16 kiloa sikaa, anteeksi spontaanireaktio :D
(tuota pesuaine tablettimäärää en osaa äimistellä, kun ei ole tiskikonetta)[/QUOTE]

No onko tossa muuten edes kiloakaan "per nenä"? ;)

[QUOTE="eee";23227325]En ole ap mutta sen verran voin kommentoida, että tuon broilerijauhelihan rasvapitoisuus on alle 7 %, Kariniemen tuote, ja tosiaan kilohinta alle 5 euroa, eli tosi edullista. Hain itsekin pari pakettia ;)[/QUOTE]

Kiitos tästä vinkistä! Täytyypä katsella kaupassa tarkemmin millaisesta tuotteesta on kyse. :)

No en mä tiedä oliko tuo nyt erityisen halpaa... Mä kävin eilen Citarissa, jonne meni 79 euroa. Kolme pussia kannoin kotiin ruokaa, jossa oli myös mukana herkkuja (pussi karkkia, pussia auringonkukkaöljyssä valmistettuja sipsejä ja pussi popcorninjyviä)... Kotiin tuli mm. perunoita, punajuuria, pinaattia, mandariineja, luomuomenoita, porkkanaa, kurkkua, tomaattia, 2 salaattipussia jne. Samoin luomuruisleipää, lohta kalatiskistä, lisäaineetonta leikkelettä ja 2 pakettia nakkia (Vatajan). Munia, oivariini, luomumaitoa pari litraa, luomutuoremehua, maustamatonta jogurttia ja rahkaa, kanille puruja ja heinää, vessapaperia... E-koodeja löytyi ainoastaan niistä karkeista, muut luomua tai muuten tarkkaan lisäaineiden osalta syynättyä sapuskaa... Leipää ostin vähän koska leivon itse (porkkanasämpylöitä eilen 3 pellillistä) ja lihaa vain kahdeksi päiväksi, koska kaapissa on 2 pakettia naudan paistijauhelihaa. Tällä satsilla eletään tiistaihin tai keskiviikkoon varsin hyvin. Miten tuolla hampurilais/lihaspasteijahässäkällä elää? Viikonlopun ilmeisesti?

lidlin uutuus suklaapulla on ihan sairaan hyvää, sellanen jota ne ite paistaa. muutenkin on leipien ja pullien taso parantunut tosi paljn, ihanasti on tuoreita tarjolla koko ajan

[QUOTE="vieras";23230150]Mutta ei kai kukaan syökään kiloa/ateria, lapset varsinkaan. Ja puoli kiloakin aika yläkanttiin, kassleria. Tiedän toki, että suurperheestä kyse. Ja tiedostan, että ei ehkä ollut kerta-annokseksi ostettu, ei ollut miksikään "arvosteluksi" tarkoitettu tuo kommenttini :)[/QUOTE]

En ottanut arvosteluna vaan tajuan hyvin että erilaiset elämänmallit voivat olla kiehtovia - ostoksissakin. Samalla lailla itse viehdyn esim. Keittiksen ostoslistoista. On eksoottista minulle, että joku ostaa yhden mandariinin, yhden omenan jne.

Niistä lihoista tulee pitkälle ajalle. Tänään on tarkoitus laittaa yhdestä palasesta patoja - neljään tai viiteen uunipataan, joista yksi syödään tänään ja loput menevät pakastimeen.
Nostin jo aineetkin esille odottamaan pilkkomista, mutta ensin tämä kahvitauko...

tastaselahtee26022011.jpg

Yhteistyössä