No en mä tiedä oliko tuo nyt erityisen halpaa... Mä kävin eilen Citarissa, jonne meni 79 euroa. Kolme pussia kannoin kotiin ruokaa, jossa oli myös mukana herkkuja (pussi karkkia, pussia auringonkukkaöljyssä valmistettuja sipsejä ja pussi popcorninjyviä)... Kotiin tuli mm. perunoita, punajuuria, pinaattia, mandariineja, luomuomenoita, porkkanaa, kurkkua, tomaattia, 2 salaattipussia jne. Samoin luomuruisleipää, lohta kalatiskistä, lisäaineetonta leikkelettä ja 2 pakettia nakkia (Vatajan). Munia, oivariini, luomumaitoa pari litraa, luomutuoremehua, maustamatonta jogurttia ja rahkaa, kanille puruja ja heinää, vessapaperia... E-koodeja löytyi ainoastaan niistä karkeista, muut luomua tai muuten tarkkaan lisäaineiden osalta syynättyä sapuskaa... Leipää ostin vähän koska leivon itse (porkkanasämpylöitä eilen 3 pellillistä) ja lihaa vain kahdeksi päiväksi, koska kaapissa on 2 pakettia naudan paistijauhelihaa. Tällä satsilla eletään tiistaihin tai keskiviikkoon varsin hyvin. Miten tuolla hampurilais/lihaspasteijahässäkällä elää? Viikonlopun ilmeisesti?