Meidän koulussa on yks poika, joka harrastaa jotain hiphop tyylistä tanssia. Miks ihmeessä sen pitää KOKOAJAN tanssia ja tehdä nii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
vääntelehtii yms :o

Oli naurussa vähän pidättelemistä :laugh:
Hienosti osaa kyllä tanssia, olen baarissa joskus nähnyt, mutta miksi sitä pitää tehdä aivan KOKOAJAN?? Oli paikka mikä hyvänsä niin tuo poika "tanssii"

Ikinä en ole häntä nähnyt, etteikö vääntelehtisi ja tekisi niitä liikkeitään, ruokajonossakin liikkuu eteenpäin niin, vähän ihmiset katsovat leukapielet loksahdellen sitä

en tiedä mikä tauti sillä on, mut aika huvittavan näköistä kyllä :laugh: eihän missään ruokajonossa mahdu ees tanssimaan ja aika typerän näköistä kyllä on. Kunhan olen ihmetellyt

Minkä ikäisestä on kysymys, jos oot baarissa nähnyt tanssivan? Ei ehkä ihan ala-asteikäinen?? Joillakin ihmisillä voi olla esim. ADHD, jos olet kuullut sellaisesta puhuttavan ja näiden ihmisten on äärimäisen vaikeaa pysyä paikoillaan tekemättä mitään just esim. jonossa ja jos hän tykkään tanssia, niin tietty tanssii myös jonossa.

Alkuperäinen kirjoittaja halupupu:
Minkä ikäisestä on kysymys, jos oot baarissa nähnyt tanssivan? Ei ehkä ihan ala-asteikäinen?? Joillakin ihmisillä voi olla esim. ADHD, jos olet kuullut sellaisesta puhuttavan ja näiden ihmisten on äärimäisen vaikeaa pysyä paikoillaan tekemättä mitään just esim. jonossa ja jos hän tykkään tanssia, niin tietty tanssii myös jonossa.

yli 20v

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Huomion hakemista, ylimielisyyttä, pitää olla koko ajan esillä

tuo tuli itsellenikin mieleen, naurettavaltahan tuo ennemmin näyttää. Baarissa ihan hienon näköistä kun vetää täysillä, mut ei kyl missään ruokajonossa kuulu tanssia

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Huomion hakemista, ylimielisyyttä, pitää olla koko ajan esillä

tuo tuli itsellenikin mieleen, naurettavaltahan tuo ennemmin näyttää. Baarissa ihan hienon näköistä kun vetää täysillä, mut ei kyl missään ruokajonossa kuulu tanssia

Nii siis eiks ookki kauheeta, et joku nyt tekee noin, vaikkei kyl sais. Eihän nyt sillee kuulu tehdä.

Huoh. Turhaan sä sen tekemisillä päätäsi vaivaat.

Mun mielestä tuon ikäinen voi harrastaa ja onkia huomiota paljon ikävämmilläkin tavoilla kuin tanssilla. Voihan se olla hassua jos tekee sitä koko ajan, mutta kyseessä on kuitenkin pelkästään kannustettava, hyvä, tervehenkinen harrastus.

No, hänhän vaan elää syvällä siinä harrastusmaailmassaan.

Minusta esimerkiksi goottityypit ja sen alakulttuurin harrastajat kajaleineen, kettinkeineen ja mustine vaatteineen ovat pelottavia, ja täytyy vaan ihmetellä onko heidän pakko harrastaa tätä goottilaisuutta päivästä toiseen ja joka paikassa.

Vähemmän minä pelkäisin jotakin höperöä hiphoppaajaa kuin näitä tuomion enkeleitä.

Ei muuta ku seuraavalla kerralla itse kokeileen,miltä tuntuu tanssahdella ruokajonossa eteenpäin.Jospa siitä tulee erityisen hyvä mieli,kun tangon askelilla tai valssin pyörähdyksellä etenet.Ja ainakin saat hyvän mielen muille... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kokeile:
Ei muuta ku seuraavalla kerralla itse kokeileen,miltä tuntuu tanssahdella ruokajonossa eteenpäin.Jospa siitä tulee erityisen hyvä mieli,kun tangon askelilla tai valssin pyörähdyksellä etenet.Ja ainakin saat hyvän mielen muille... ;)

Niinpä :D Iloa elämään!

Yleinen käytäntö kun on, että möllötetään naama norsuun veellä seisten huonoryhtisinä.

Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:

Niinpä :D Iloa elämään!

Yleinen käytäntö kun on, että möllötetään naama norsuun veellä seisten huonoryhtisinä.

Tai sitten se Travoltan kuuluisa tanssi ois kans ihan hyvä siihen tilanteeseen,kun ei ole paljoa tilaa... =)

tiettekö millaista on hipop tyylinen tanssi? ei siinä paljon pyörähdellen mennä eteenpäin :laugh: vaan jalat vispaa niin pirusti ja kädet tekee jotain ihme liikettä

tiettekö millaista on hipop tyylinen tanssi? ei siinä paljon pyörähdellen mennä eteenpäin :laugh: vaan jalat vispaa niin pirusti ja kädet tekee jotain ihme liikettä

Kyllä sä saat kuule valita ihan oman tanssilajisi jos haluat alkaa löysyttää vannetta.

Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:

Kyllä sä saat kuule valita ihan oman tanssilajisi jos haluat alkaa löysyttää vannetta.

Löysyttää vannetta ja keinuttaa lannetta ;D

Tiedän,tiedän,mutta jos hän kerta menee hiphopaten,niin miksei joku muu vois mennä valssaten?Tanssejahan ne ovat molemmat ja makuja on monia =)