Meidän kunta se taas säästää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Nimittäin lämmityksessä.On se muuten piru että ei noita lämmityksiä voi laittaa päälle yhtään aikasemmin kuin marraskuusa.Mä olen noita pattereita käännellyt ja väännellyt mutta yksikään ei lämpiä.Tai lämpiää toi vessa ja kylpyhuone mutta vietä nyt kaiket päivät sitten siellä.Kyllä mun mielestä vois noita lämmityksiä säännöstellä ihan ilmojen mukaan eikä sen mukaan miten on viime vuonna tai edellisvuonna tai 10 vuotta sitten lämmitykset laitettu päälle.Meillä on meinaan ihan sairaan kylmä.Villasukat pitää olla jaloissa kun lattia ei ole kuullutkaan sellaisesta kuin lattialämmitys.Voi kun nyt äkkiä löytyisi se oma talo niin siellä voi ihan itse säännöstellä tota lämmitystä.

meillä samajuttu edellisessä kämpässä..vähänkö ketutti...oli kiva aamulla herätä nenä jäässä...nyt on onneksi lämmitys laitettu päälle..ei tarvi palella

joo ei tääläkää ennen sitä marraskuuta ...on se ny saakura kumma ku jotuu maksaa vuokraa yli 600e nii joutuu oleen kylmäs kämpäs MUTTA onneks saadaan muuttaa ens viikon aikana omaan kämppään :D ja nii ei auta valitus

meillä ei ole vielä laitettu lämpöä päälle, likkaki valittaa et vilu... makkarin ikkunat on aamulla kosteena puoleen väliin asti. Löysin sit eilen varastosta sähköpatterin ja kannoin sen sisälle mut se on joku iankaikkisen vanha, lämmittää se silti hiukan mut eihän se auta 100 neliöises kämpäs :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täytyy vain pyytää aloittamaan lämmitys aiemmin.
Täällä patterit lämpeni pari päivää sitten.No,haalea lämpö pattereissa..

No,se pyytäminen ei auta kyllä täällä meillä yhtään mitään.Viime vuonna sitä tuo naapurin isäntä pyysi ja vastaukseksi sai että jos aikaisemmin laittaa niin lämmityskulut nousee niin isoiksi että sitten jouduttaisiin taas noita vuokria nostamaan.Tosin tämä kunta nyt nostaa noita vuokria tuon tuosta.Ja vähän väliä tulee lappuja postilaatikkoon esi.jos ei nurmikkoa leikata kerran viikossa niin vuokrat nousee.Mä en sitten ymmärrä että kokoajan uhkeillaan vuokrien nostamisella ja niitä kerran vuodessa nostetaankin mutta silti esim. lämmityksessä pihdataan.Ei ole ihme ettei tänne kauheaa ryysistä ole.Ja mekin ollaan pois muuttamassa heti kun se oma talo löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
teil ilmeisesti vesikiertoiset patterit... niitä pitää joskus ilmata et lämpiävät..

Ei ainakaan viime vuonna tarvinnut ilmata ja alkoivat lämpiämään tuossa marraskuun alussa.

ei niitä juuri tarvitse ilmailla, ei ainakaan pitäisi tarvita joka vuosi.

meillä entisessä asunnossa oli kans (kaupungin vuokrarivari) ongelmia ton lämmityksen saannin kans, jos sitä pyysi niin sanottiin vaan että vasta sitten kun pakkaset tulee, nyt kysyin tytöltä kun asuu kaupungin asunnos (kerrostalo) niin on kuulemma patterit lämpöset, me pystytään ite säätämään näitä pattereita ja mies sanoi että pitää pistää täysille että huusholli kuivuu, tietää mistä puhuu kun on huoltomiehenä

Yhteistyössä