Olin hakemassa heitä mun porukoilta. Ja porukoiden pihassa on sellanen pieni vesiallas tai mikskä niitä nyt sanotaan, sellainen lampi.
Siinä ei nyt ole aitaa ympärillä, koska äidin piti se siivota..
Esikko kävi siinä ensin ja komensin pois. Sitten laskin kuopuksen pihalle, käännyin sanomaan heippa ja samantien tyttö jo juoksi sinne altaalle päin! En ihan ehtinyt saada persuksista kiinni, kun molskahti sinne veteen ja putosi kokonaan (on varmaan vajaan puoli metriä syvä) ja tietysti naama edellä. Onneks sain nopeesti neidin sieltä ylös, ei varmaan ehtinyt imasta vettä.
Voi luoja että mä pelästyin ja niin pelästy isäpuolikin!!
Neiti oli ihan litimärkä, äkkiä sisällä vaatteet pois ja pyyhettä ympärille.
Mietin kovasti jälkeenpäin, mitä OLIS voinut käydä :/
Mutta eipä neidille onneks mitään traumaa jäänyt, koska illalla kylvyssä kaateli samaan malliin kuin ennenkin vettä päähänsä.
Tänään on onneks iloinen päivä, koska meidän miehen kanssa vihitään tänään :heart:
Pakko oli jo nousta, kun en saanut nukuttua...
Siinä ei nyt ole aitaa ympärillä, koska äidin piti se siivota..
Esikko kävi siinä ensin ja komensin pois. Sitten laskin kuopuksen pihalle, käännyin sanomaan heippa ja samantien tyttö jo juoksi sinne altaalle päin! En ihan ehtinyt saada persuksista kiinni, kun molskahti sinne veteen ja putosi kokonaan (on varmaan vajaan puoli metriä syvä) ja tietysti naama edellä. Onneks sain nopeesti neidin sieltä ylös, ei varmaan ehtinyt imasta vettä.
Voi luoja että mä pelästyin ja niin pelästy isäpuolikin!!
Neiti oli ihan litimärkä, äkkiä sisällä vaatteet pois ja pyyhettä ympärille.
Mietin kovasti jälkeenpäin, mitä OLIS voinut käydä :/
Mutta eipä neidille onneks mitään traumaa jäänyt, koska illalla kylvyssä kaateli samaan malliin kuin ennenkin vettä päähänsä.
Tänään on onneks iloinen päivä, koska meidän miehen kanssa vihitään tänään :heart:
Pakko oli jo nousta, kun en saanut nukuttua...