Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Siis nyt Bootyn ja chefin innoittamana mäkin aion pyhästi ryhtyä ompelemaan. B) Mun on pakko saada joku rätti tehtyä tänä kesänä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Siis nyt Bootyn ja chefin innoittamana mäkin aion pyhästi ryhtyä ompelemaan. B) Mun on pakko saada joku rätti tehtyä tänä kesänä.![]()
Mulla olis läjä ihania malleja sulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Siis nyt Bootyn ja chefin innoittamana mäkin aion pyhästi ryhtyä ompelemaan. B) Mun on pakko saada joku rätti tehtyä tänä kesänä.![]()
Bring it on. B) Tänne vaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Siis nyt Bootyn ja chefin innoittamana mäkin aion pyhästi ryhtyä ompelemaan. B) Mun on pakko saada joku rätti tehtyä tänä kesänä.![]()
Bring it on. B) Tänne vaan.![]()
ehdottomasti. Mä odotan innolla, et pääsen ompelemaan taas omia juttuja :heart: olen ostanut uusia kankaitakin vähäsen...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Voihan ilkeys tätäkin ketjua. Hienot mekothan nuo on, eikä niissä ole mitään vikaa. Pakko vaan yrittää saada pilata muiden onni, kun itellä menee elämä päin peetä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Oih. :heart: Mä haluaisin itsellen jotain ihanan liehuvaa ja leijuvaa ja värikästä... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Voihan ilkeys tätäkin ketjua. Hienot mekothan nuo on, eikä niissä ole mitään vikaa. Pakko vaan yrittää saada pilata muiden onni, kun itellä menee elämä päin peetä![]()
Niinpä. :| Ymmärrän rakentavan kritiikin ja ohjeiden antamisen silloin kun sitä pyydetään, mutta tuollaiset tahallisen ilkeät ja loukkaavat kommentit kertovat kyllä enemmän kommentoijan oman luonteenlaadusta kuin kommentoitavan ompelutaidoista.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Oih. :heart: Mä haluaisin itsellen jotain ihanan liehuvaa ja leijuvaa ja värikästä... :xmas:
Semmossii mallei löytyy ja ihania kankaita on kaupassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Oih. :heart: Mä haluaisin itsellen jotain ihanan liehuvaa ja leijuvaa ja värikästä... :xmas:
Semmossii mallei löytyy ja ihania kankaita on kaupassa![]()
Jiiiiihaaaa!!
Tuskin maltan odottaa.
Kunhan joku vaan kesyttää ensin ton mun ompelukoneeni, se kun nimittäin ei toimi.
![]()
Mullakin on metritolkulla uusia kankaita mutta jotenkin nyt on menossa kausi ettei oikein jaksa tai huvita.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ehdottomasti. Mä odotan innolla, et pääsen ompelemaan taas omia juttuja :heart: olen ostanut uusia kankaitakin vähäsen...
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mullakin on metritolkulla uusia kankaita mutta jotenkin nyt on menossa kausi ettei oikein jaksa tai huvita.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ehdottomasti. Mä odotan innolla, et pääsen ompelemaan taas omia juttuja :heart: olen ostanut uusia kankaitakin vähäsen...
Alkuperäinen kirjoittaja niin no:miten sun kannattaa yrittää ommella mitää jos kerran kirppiksiä kiertelet ja vaatetat lapsesi sieltä löydetyillä vaatteilla niin eikö olis kantsinu etsiä juhlamekot kirpalta eikä alkaa yrittää väsäämään mekkoja,joita ei sitten kuiteskaan saa tehtyä loppuun asti?
Katsos kun aina ei ole kyse kannattamisesta. Itsetehty mekko on helposti kalliimpi kuin kaupasta uutena ostettu saatika sitten kirpparilta. Kyseessä on tekemisen ilo ja harvemmin ompelevalla se on vaihtelua arkisiin askareisiin. Ei kaikki harrastukset ole aina järkeviä tai taloudellista etua tavoittelevia.Alkuperäinen kirjoittaja niin no:miten sun kannattaa yrittää ommella mitää jos kerran kirppiksiä kiertelet ja vaatetat lapsesi sieltä löydetyillä vaatteilla niin eikö olis kantsinu etsiä juhlamekot kirpalta eikä alkaa yrittää väsäämään mekkoja,joita ei sitten kuiteskaan saa tehtyä loppuun asti?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Katsos kun aina ei ole kyse kannattamisesta. Itsetehty mekko on helposti kalliimpi kuin kaupasta uutena ostettu saatika sitten kirpparilta. Kyseessä on tekemisen ilo ja harvemmin ompelevalla se on vaihtelua arkisiin askareisiin. Ei kaikki harrastukset ole aina järkeviä tai taloudellista etua tavoittelevia.Alkuperäinen kirjoittaja niin no:miten sun kannattaa yrittää ommella mitää jos kerran kirppiksiä kiertelet ja vaatetat lapsesi sieltä löydetyillä vaatteilla niin eikö olis kantsinu etsiä juhlamekot kirpalta eikä alkaa yrittää väsäämään mekkoja,joita ei sitten kuiteskaan saa tehtyä loppuun asti?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Katsos kun aina ei ole kyse kannattamisesta. Itsetehty mekko on helposti kalliimpi kuin kaupasta uutena ostettu saatika sitten kirpparilta. Kyseessä on tekemisen ilo ja harvemmin ompelevalla se on vaihtelua arkisiin askareisiin. Ei kaikki harrastukset ole aina järkeviä tai taloudellista etua tavoittelevia.Alkuperäinen kirjoittaja niin no:miten sun kannattaa yrittää ommella mitää jos kerran kirppiksiä kiertelet ja vaatetat lapsesi sieltä löydetyillä vaatteilla niin eikö olis kantsinu etsiä juhlamekot kirpalta eikä alkaa yrittää väsäämään mekkoja,joita ei sitten kuiteskaan saa tehtyä loppuun asti?