Meidän päivä...noin suurin piirtein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Seanna

Aktiivinen jäsen
11.01.2009
1 982
0
36
Tässä yks päivä viime viikolta.

herätys kello 6, lapset syö aamupalan, lääkitsen pojat, hampaiden pesu ja pukeutuminen

klo 7.30 kaksi kolmesta bussipysäkillä, yksi tapittaa telkkaria, ja mä menen peiton alle

klo 9.15 viimeisen kouluunlähtijän hoputtaminen ovesta ulos, käyn tupakalla, otan pillerit ja menen peiton alle

klo 9.30 virasto- puhelu häiritsee lepoani, puhelun aikana täyttelen hakemusta ja sovin palaverista

klo 10.30 menen takaisin peiton alle

klo 11.30 10v tulee koulusta kotiin, armottoman rankka neuvottelu pleikkarilla pelaamisesta, poika tekee läksyt samalla ku mä surffaan netissä

Klo 14 kaksi muuta palaa kotiin, tekee läksyt, syö välipalan ja häipyy ulos ja kirjastoon, 10v saa raivarin

klo 15 raivari vihdoin ohi ja 10v lähtee siskon perään kirjastoon, mä käyn tupakalla, otan pillerin ja menen koneelle, lastensuojelu soittaa

klo 16 aloitan ruuan laiton, lapset tulee kirjastosta, 11v ilmoittaa syövänsä kaverillaan ja naapuri pyytelee kahville

klo 17 ruoka-aika, keittiön siivous ja kahvin keitto

klo 19 ilta- pala, 11v soittaa ja ruinaa jatkoaikaa kotiintulolle, lyö luurin kiinni ja 9v saa kiukkukohtauksen

klo 19.30 hampaiden pesu, iltalääkitys ja sänkyyn meno, 10v saa raivarin

19.50 raivari talttuu ja 10v nukahtaa

klo 20 digiboxin tallennusten ohjelmointi, otan iltalääkkeet ja keitän pannullisen teetä

klo 21 käyn suihkussa ja sen jälkeen käyn naapurille iltakahvilla

klo 22 kirjaudun wowiin

klo 02 käyn nukkumaan

Ja tää on normi- päivä :D

mitä sairastat, masennusta? ku noin paljo vaan makaat ja syöt lääkkeitä? etkö puuhaile koskaan mitään, käy ulkoilemas, tee lasten kanssa jotain? aika tylsältä mielestäni vaikuttaa tuollainen elämä, mut jokainen tyylillään =)

Mulla on neurologinen sairaus minkä takia nukkuminen ei oikein onnistu jatkuvien kipujen takia, siksi syön pillereitä ja lepään pitkin päivää :) Kyllä mä hyvinä päivinä juoksen asioilla, käyn kaverin kanssa kahvilla ihan kahvilassa ja viikonloppuisin me sit perheen kesken tehdään jotain kivaa. Viime lauantaina käytiin kauppakeskuksen hesessä syömässä :)

Voi olla et elämäni vaikuttaa tylsälle, mutta sitä se ei ole. Lapset pitävät vaihtelusta huolen :)

Mun pieni on 9v joka tänään jäi kotiin kun oli huono olo. Tuolla se vieläkin telkkua tapittaa eikä päästä mua viereen ku haluaa kuulemma "omaa aikaa" :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä