Meidan perhe kasvoi kolmella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tähtisumu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tähtisumu

Jäsen
14.01.2007
989
0
16
ihan seuraavasta paivasta kun naapurit viime keskiviikkona muutti yhteen viereiseen taloon. 3/5 lapsesta asuu meilla ainakin puoli paivaa joka paiva. Tanaan oli kylassa myos yhden lapsen luokkakaveri mutten hennonnu sen takia kieltaa naita naapureita tulemasta, lapsia oli sitten 7 yhteensa.

Kiva tietty etta viihtyvat, mutta taidan tasta paivasta alkaen laittaa ruoka-aikoina kotiin. Siina vaiheessa kun tulee kyselyja mita tanaan on ruokana ja tullaan ulkoa sisaan naposteltavaa kysymaan niin pakko pikkasen rajottaa.

no joo, ihan ymmärrettävää, meilläki äiti sanoi sillon kun oltiin koululaisia, että meillä ei sitten koko kylän kakaroita ruokita. Eli siis koulun jälkeen kotiin syömään ja sitten vasta kylään. Eri asia jos itse pyytää syömään!:)

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:
no joo, ihan ymmärrettävää, meilläki äiti sanoi sillon kun oltiin koululaisia, että meillä ei sitten koko kylän kakaroita ruokita. Eli siis koulun jälkeen kotiin syömään ja sitten vasta kylään. Eri asia jos itse pyytää syömään!:)

peesi.. meillä ei aikanaan kaverit ees uskaltanu tulla meille syömään saatika ehdottaa että söisivät meillä. isän kanssa asunut kahden suurimman osan lapsuudesta

Kiva tietenkin, että lapsilla on kavereita, joiden kanssa jutut luistaa :). Ja kiva, että teillä on koti, jossa viihdytään :).

Mutta joo, ruokarauha jokaiselle perheelle kuitenkin ja niin pois päin :).

se mua :laugh: kun viime torstaina kuulin kun yks naista lapsista pyysi pyysi mun poikaa etta jos jarjestettais niin etta kummatkin perheet viettais yhteisen joulun (mita ei kylla sori vaan tule tapahtumaan).
samainen poika pyysi paasta perjantaina yoksi ja lupasin mutta kun alkoi suunnittelemaan sisaruksilleen petijarjestysta meille niin toppasin etta jos alotettais ensin ihan etta yksin tulet yoksi meille.
iltaisin yks siskoista joka asuu meille pitaa NOSTAA tuolista ylos kun ei halua lahtea ;) .

Yhteistyössä