Meidän perheen jouluaatto alkoi näin:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Istafra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Istafra

Aktiivinen jäsen
21.01.2008
14 523
1
38
- kinkku uuniin, huomasin, että kinkkumittari oli rikki
- miehen piti hakea kuusi esikoisen kanssa, mutta hän lähti päivystykseen huutavan esikoisen kanssa. Julkisilla, koska automme on rikki
- selvisi, että esikoisen korva on rikki: hänen elämänsä ensimmäinen korvatulehdus!
- minä hain kuusen vaunujen ja kuopuksen kanssa. Ensimmäisessä paikassa kuusimyyjä oli jo lähtenyt litomaan ( kello oli jo puoli yksi), juoksin vaunujen kanssa seuraavaan paikkaan ja sain joulukuusen hankittua
- raahasin kuusen vaunujen kanssa kotiin
- joulukuusta koristellessani huomasin, että jouluvalot ovat rikki

Pyykinpesukoneemme meni pari päivää ennen jouluaattoa rikki. Nyt meillä on jo aikamoinen pyykkivuori odottamassa ensi viikkoa...
Eilen meni leivänpaahtimemme rikki ja sain myös sinisävyisen sähköiskun käteeni. En kai mennyt sentään itse rikki.
Onneksi tietokone toimii!! Toistaiseksi

PS. Onkohan minulla tietämättäni psykokineettisiä kykyjä, kun näitä sähkölaitteita poksahtelee päreiksi hiljaisten raivokohtausteni jälkeen :xmas:

Meidän aatto meni niin, että vietin lähestulkoon koko päivän päivystyksessä lapsen kans. Illalla mentiin kotiin niin myöhään, että samantien nukkumaan. Meni vähän ohi koko aatto... No, ens vuonna jos olis parempi tuuri, myös teillä :)

Naurattaa jo nyt. Sitten vielä enemmän, kun saamme pesukoneen kuntoon.
Lauloin lapsille joulukuusen kynttilöihin liittyviä joululauluja. Esikoinen ihmetteli, mitkä ihmeen joulukuusen kynttilät?!!

Pyydäppä asiantuntijaa tarkistamaan teidän asunnon sähköt. Jos sait säkärinkin ja muutenkin jos monta laitetta hajoaa noin vaan peräkkäin, voi kämpän sähköissä olla jotain häikkää eli oikosulku, kosteuden aihauttama vaurio, rikkinäiset johdot / liitokset tms. Tarkistuta nyt hyvä ihminen ennen kuin tulee tulipalo ( tarkista ainakin palovaroitin arkea odotellessa ).

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miun raivo ei vielä ulotu esineisiin. Muuten kuin siten jos ne sattuu sen tielle :ashamed: :whistle: Meillä ollaan kipenä, vieläkin. Otetaan sille :D

Vieläkin? Ei voi olla totta!
Minulla on nyt vettä lasissa, mutta ajattelin käydä myöhemmin illalla "paikallisessa" lähikunnassamme.

Alkuperäinen kirjoittaja tarkistuta:
Pyydäppä asiantuntijaa tarkistamaan teidän asunnon sähköt. Jos sait säkärinkin ja muutenkin jos monta laitetta hajoaa noin vaan peräkkäin, voi kämpän sähköissä olla jotain häikkää eli oikosulku, kosteuden aihauttama vaurio, rikkinäiset johdot / liitokset tms. Tarkistuta nyt hyvä ihminen ennen kuin tulee tulipalo ( tarkista ainakin palovaroitin arkea odotellessa ).

Tarkistettu on. Kuten myös parista edellisestä asunnosta, joissa on ollut samantyyppisiä ongelmia. Palovaroitin toimii, tarkistin sen eilen.

Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:
Meidän aatto meni niin, että vietin lähestulkoon koko päivän päivystyksessä lapsen kans. Illalla mentiin kotiin niin myöhään, että samantien nukkumaan. Meni vähän ohi koko aatto... No, ens vuonna jos olis parempi tuuri, myös teillä :)

Tylsä joulu oli teilläkin :hug: !

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Vieläkin? Ei voi olla totta!
Minulla on nyt vettä lasissa, mutta ajattelin käydä myöhemmin illalla "paikallisessa" lähikunnassamme.

Juu. Sitkeä tauti :snotty: Miä turvauduin siihen viinaan kun saunaa ja niitä muita ei ole :xmas: *seliseli* Paranemaan päin.

Yhteistyössä