Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä olisin vienyt oman nelivuotiaani kauppaan, käskenyt hänen palauttaa auto myyjälle/kauppiaalle, maksaa se, ja pyytää anteeksi.
Ja mulle ei olisi tullut alunperin mieleenkään jättää lasta leluosastolle siksi aikaa kun teen ostoksia, ne lelut kun ovat myynnissä eikä leikkimistä varten, ja tässä sen taas näkee mitä ne lapset voi siellä saada aikaan... :/
Kiitos teille kaikille asiallisista kommenteista.Käytiin pojan kanssa palauttamassa auto.Eli maksoin sen ja sitten sain kyllä pitää sen mutta en tietenkään anna sitä pojalle eikä hän tiedä että se on meillä.Pahoittelin tapahtunutta ja pyysin poikaa pyytämään anteeksi.No oli äärimmäisen nolo ja vaikeena muttei suostunut pyytämään anteeksi.
Oli kuitenkin tosi mukava myyjä joka vähän "torui" poikaa mutta mulle sitten kiitti rehellisyydestä että moni ei olisi palauttanut edes.
Toivottavasti poika nyt oppi läksynsä ja muistaa tämän jatkossa.
Tuohon edelliseen kirjoitukseen kuitenkin vielä viitaten kysyisin että missä ne teidän lapset sitten on ostosten ajan,koska ei tuon ikäinen enää istu ostoskärryissä...meidän poika ei oo edes vilkkaimmasta päästä mutta ei todellakaan suostu kävelemään kiltisti kärryjen vieressä koko kauppareissua tai seisomaan seisomatelineessä koko aikaa eli kiukuttelee ja mankuu(ei aina) ja riekkuu ja roikkuu sitten kärryissä ja juoksentelee ympäriinsä.Siksi siis ollaan annettu hänen hetki kattoo leluja.
Yleensä pyritään kyllä käymään kaupassa ilman lapsia mutta aina se ei ole mahdollista.