meidän reissu onnistui ihan nappiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
piti olla 1,5v sukuloimassa junalla ympäri Suomea. ekana iltana alkoi kuopus huutaa nuhaisena ja oli tosi itkuinen. korvatulehdus. tultiin viikon päästä lähdöstä kotiin pojan kanssa kaksistaan, mies ja esikoinen jatkoi matkaa mummolaan junalla. yhden yön ovat siellä kerenneet olla kun tytölle nousi korkea kuume ja alkoi oksentaa rajusti.

ois kotona ollut kivempi sairastaa :ashamed: :snotty: mutta onneksi siellä on nyt mummi auttamassa, toivottavasti muut sukulaiset ei ole tauteja saaneet.

ei oikein kyllä onnistunut :| ja on ihan huonoäiti-fiilis kun en ole nyt tällä hetkellä sen kipeämmän lapsen luona.

huomenna olisi kälyn vauvan ristiäiset ja olivat tänään käyneet siellä kyläilemässä koko porukka, toivottavasti pieni ei ole mitään pöpöä saanut.

tervetuloa kerhoon:)
me lähdettiin pääsiäisen viettoon 500 km päähän, ajettiin iltatuimaan kun tiedettiin että lapset heräävät aamulla viimeistään klo 6 ja mummolassa saadaan itse nukkua pidempään...no, aamulla pienemmällä kuumetta 39 astetta ja nenä vuoti, isommalla maha löysällä ja kipeä, kuvittelin ruoka-aineallergiasta johtuvaksi...yöllä pienempi kirkui 2-6 saakka, oletin että korvat. lääkäri totesi että kurkku kipeä muuten ok, epäili adenovirusta. ja kyllähän neiti tokenikin, rupesi sitten oksentamaan. samoin isompi. maanantaina oli pakko lähteä ajamaan takaisin kun mies oli lähdössä työreissuun. lapset oksentelivat autossa ja meillä hajosi auto puolessa välissä matkaa, jes:) kotiin vielä se reilut 250 km, oksentelevat lapset ja ilmapiiri oikein positiivinen!
selvittiin sitten tutun kyydissä minä ja lapset kotiin, miehen oli pakko saada auto huoltoon. päästiin kotiin, mies lähti lentokoneeseen ja minä aloin oksentamaan...
jippii, kahden pienen kipeän lapsen kanssa itse sairaana. ja oma olo on taas ollut ok, mutta lapset yhä sairaana, pienemmällä vesiripuli ja isompi kuumeessa:( sairastaneet jo reilun viikon:( :(

esikoisen ja miehen piti palata tänään kotiin mutta eivät tule koska tyttö oksensi aamulla. oli oksentanut myös eilen aamulla ja ollut kuumeessa - silti päättivät lähteä ristiäisiin. äly hoi.

Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:
tervetuloa kerhoon:)
me lähdettiin pääsiäisen viettoon 500 km päähän, ajettiin iltatuimaan kun tiedettiin että lapset heräävät aamulla viimeistään klo 6 ja mummolassa saadaan itse nukkua pidempään...no, aamulla pienemmällä kuumetta 39 astetta ja nenä vuoti, isommalla maha löysällä ja kipeä, kuvittelin ruoka-aineallergiasta johtuvaksi...yöllä pienempi kirkui 2-6 saakka, oletin että korvat. lääkäri totesi että kurkku kipeä muuten ok, epäili adenovirusta. ja kyllähän neiti tokenikin, rupesi sitten oksentamaan. samoin isompi. maanantaina oli pakko lähteä ajamaan takaisin kun mies oli lähdössä työreissuun. lapset oksentelivat autossa ja meillä hajosi auto puolessa välissä matkaa, jes:) kotiin vielä se reilut 250 km, oksentelevat lapset ja ilmapiiri oikein positiivinen!
selvittiin sitten tutun kyydissä minä ja lapset kotiin, miehen oli pakko saada auto huoltoon. päästiin kotiin, mies lähti lentokoneeseen ja minä aloin oksentamaan...
jippii, kahden pienen kipeän lapsen kanssa itse sairaana. ja oma olo on taas ollut ok, mutta lapset yhä sairaana, pienemmällä vesiripuli ja isompi kuumeessa:( sairastaneet jo reilun viikon:( :(

:/ :hug:

Yhteistyössä