Meijän vessassa haisee pska, enkä mä tajuu, mistä se haju tulee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerttu-Kyllikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerttu-Kyllikki

Vieras
Niin. Duunista ku tultiin himaan, ni ihan kamala paskan käry vessassa. Olin ihan ihmeissäni, mietin jo, et onko aamulla jääny vetämättä pönttö tms. Ei ollu, tytön potta myöskin tyhjä.
Haju mielestäni helpotti, mut ku vähän ajan päästä menin takasin, ni taas haisi ihan hirveelle. Ja nyt taas piti käydä nuuskimassa, en vaan löydä hajun lähdettä. :x

Siis mä en tajuu, mikä siellä haisee. Ei löydy mittää.

Onko viemärin hajulukko päässyt kuivumaan? Kaada nyt ensiavuksi sinne vettä -pitäisi helpottaa.

Toisaalta tämä ilman nopea lauhtuminen voi tuoda hetkellisiä ikäviä hajuyllätyksiä sisälle... meillä nimittäin sama ongelma-ei kylläkään vessassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Naapis:
Onko viemärin hajulukko päässyt kuivumaan? Kaada nyt ensiavuksi sinne vettä -pitäisi helpottaa.

Toisaalta tämä ilman nopea lauhtuminen voi tuoda hetkellisiä ikäviä hajuyllätyksiä sisälle... meillä nimittäin sama ongelma-ei kylläkään vessassa.

Näin. Ja joskus sen lattiakaivon voi myös tyhjentää ja putsata mustasta töhnästä, joka sinne on kertynyt hiusten sekaan.

Meillä haisee vessassa kanssa TODELLA mielenkiintoselle...
Hyvä esimerkki on jostain mikä EI täällä todellakaan toimi. Että jos mä kaadan pesuhuoneessa lattiakaivoon esim toluvettä, niin voin sitä käydä haistelemassa vessassa, joka on ihan eri paikassa ku pesuhuone, mikäs sillon on rikki?

Siis mistä johtuu että pesuhuoneessa on yht'äkkiä alkanut haisemaan märkä multa? Meillä on ollut ongelmiä ettei lattiaviemäri vedä kunnolla, sitä on käyty avaamassa rakeilla yms, mutta se ei ole haissut aikaisemmin märälle mullalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Multa:
Siis mistä johtuu että pesuhuoneessa on yht'äkkiä alkanut haisemaan märkä multa? Meillä on ollut ongelmiä ettei lattiaviemäri vedä kunnolla, sitä on käyty avaamassa rakeilla yms, mutta se ei ole haissut aikaisemmin märälle mullalle.

jossakin hometta!

Yhteistyössä