On tämä kaksisuuntaisuus taas lähtenyt ihan käsistä.
Onneksi täällä mielenterveyspalvelut pelaa.
Itkettää ja helpottaa.
Onneksi täällä mielenterveyspalvelut pelaa.
Itkettää ja helpottaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Juu, on kolmoset. Saavat nyt luvan selviytyä isänsä kanssa. (Ja ei siinä mitään, varmasti selviytyvätkin.)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi miten tuli hyvä mieli sun puolesta, rohkeasti päätät hoitaa itsesi kuntoon! Itse juuri pähkäilen,et jostain olisi apuja haettava,mut miten se tuntuu niin vaikealta. Tsemppiä kovasti!
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Mitä muuten tykkäät asua tanskassa ? Itse olet ihan suomalainen syntyjään ? Hyvin ainakin palvelu pelaa.Suomessa et olisi saanut apua ainakaan noin helposti ja nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Mitä muuten tykkäät asua tanskassa ? Itse olet ihan suomalainen syntyjään ? Hyvin ainakin palvelu pelaa.Suomessa et olisi saanut apua ainakaan noin helposti ja nopeasti.
Tykkään tosi paljon. Verotus on ehkä jopa Suomea korkeampi, mutta ainakin sille tuntee saavansa vastinetta. Jossain YK:n vertailussa Tanska valittiin maailma ihannevaltioksi ja onhan täällä asiat hyvin.
Juu ja tiedän, että Suomessa olisin luultavasti ollut jonossa ties kuinka kauan... Täällä tehtiin päätös hoidosta n. vuorokaudessa.
Muoks: ihan suomalainen olen. =)