Meikä lähtee hoitoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinihammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi miten tuli hyvä mieli sun puolesta, rohkeasti päätät hoitaa itsesi kuntoon! Itse juuri pähkäilen,et jostain olisi apuja haettava,mut miten se tuntuu niin vaikealta. Tsemppiä kovasti!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi miten tuli hyvä mieli sun puolesta, rohkeasti päätät hoitaa itsesi kuntoon! Itse juuri pähkäilen,et jostain olisi apuja haettava,mut miten se tuntuu niin vaikealta. Tsemppiä kovasti!

En tiedä sun tilanteesta mitään, mutta mulla tultiin taas siihen pisteeseen, että mieluummin kuolisin nukkuessani kuin heräisin uuteen päivään. Ja itkeskelen koko ajan, mikä varmasti hämmentää lapsia. Nytkin vollaan ihan valtoimenaan. Haluan taas elää normaalisti ja tuntea jonkinlaista iloa. Jaksamisia sinulle ja oikeasti hakeudu sinne hoitoon. :hug: En tiedä Suomen mielenterveyshoidosta sen enempää, mutta täällä riitti, että tk-lääkärille kertoi olostaan.

Mitä muuten tykkäät asua tanskassa ? Itse olet ihan suomalainen syntyjään ? Hyvin ainakin palvelu pelaa.Suomessa et olisi saanut apua ainakaan noin helposti ja nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Mitä muuten tykkäät asua tanskassa ? Itse olet ihan suomalainen syntyjään ? Hyvin ainakin palvelu pelaa.Suomessa et olisi saanut apua ainakaan noin helposti ja nopeasti.

Tykkään tosi paljon. Verotus on ehkä jopa Suomea korkeampi, mutta ainakin sille tuntee saavansa vastinetta. Jossain YK:n vertailussa Tanska valittiin maailma ihannevaltioksi ja onhan täällä asiat hyvin.

Juu ja tiedän, että Suomessa olisin luultavasti ollut jonossa ties kuinka kauan... Täällä tehtiin päätös hoidosta n. vuorokaudessa.

Muoks: ihan suomalainen olen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:

Tykkään tosi paljon. Verotus on ehkä jopa Suomea korkeampi, mutta ainakin sille tuntee saavansa vastinetta. Jossain YK:n vertailussa Tanska valittiin maailma ihannevaltioksi ja onhan täällä asiat hyvin.

Juu ja tiedän, että Suomessa olisin luultavasti ollut jonossa ties kuinka kauan... Täällä tehtiin päätös hoidosta n. vuorokaudessa.

Muoks: ihan suomalainen olen. =)

Mukava kuulla.Sinne varmaan aiotte jäädä.Mutta ilmoittele miten hoidossa menee tai meni . Tsemppiä. :wave:

Yhteistyössä