Meikkauksesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Itse tilasin 120 luomiväripaletin ebaysta :) 11 euroa tuli maksamaan ja luomivärit on loistavat. Pysyvät "kiinni"

Mä harkitsin myös sitä 120 manly palettia, mutta halusin sitten kunnolla hohtavat sävyt ja pohdiskelin, että tekeekö niin monella samanlaisella sävyllä mitään...
No ainahan sitä sävyille käyttöä keksii, luulis :D

Alkuperäinen kirjoittaja osoite?:
mäkin haluun ton tilata mut en tajua et mitä siihen kohtaan pitää laittaa missä lukee et : Method ja vaihtoehtoina jotain FedEx ym.? apuja kaipaisin kiitos :)

Siinä on siis postitusvaihtoehdot ja pitää valita first class mail international.

Muistakaa, ei yli 45e tilauksia!! (Postarit lasketaan mukaan...)

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Itse tilasin 120 luomiväripaletin ebaysta :) 11 euroa tuli maksamaan ja luomivärit on loistavat. Pysyvät "kiinni"

Mä harkitsin myös sitä 120 manly palettia, mutta halusin sitten kunnolla hohtavat sävyt ja pohdiskelin, että tekeekö niin monella samanlaisella sävyllä mitään...

Itse mietin alkuun tuota palettia mikä sinulla oli. Tuossa 120 paletissa vain on enemmän myös arkimeikkiin sopivia värejä :) Pitäis varmaan pistää toi toinenkin paletti tilaukseen...

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:

Itse mietin alkuun tuota palettia mikä sinulla oli. Tuossa 120 paletissa vain on enemmän myös arkimeikkiin sopivia värejä :) Pitäis varmaan pistää toi toinenkin paletti tilaukseen...

Ookei :) Itse halusin taas räväkämpiä sävyjä kun noissa Diorin viisikoissa on mulla jo ihan kivasti valinnanvaraa arkimeikkeihin.
Eihän noi mitenkään hinnalla pilattuja ole... ;)

Siis sitten kun maksetaan, laitat kortin numeron ja sit kolminumeroisen varmennusmikälienumeron joka löytyy kortin takaa. Sitten valikosta laitat Credit card. Jos sun tilillä kuitenkin tuppaa olemaan enempikin rahaa tai haluat olla ihan varma, että mitää väärinkäyttöä sun kortilta ei pääse tapahtumaan kannattaa perustaa PayPal- tili. Eli googleta PayPal ja rekkaudu. Sinne pitää laittaa myös ne kortin tiedot, mutta niitä ei ikinä sitten näy sille kaupalle josta tilaat.
Mitähän tuo makso tuo paletti+postarit... Tarkistanpa blogista. 26,67 euroa.

Muoks. Lisään nyt vielä, että ne jotka ehkä on jo maksaneet kortillaan eikä paypalin kautta, ei kannata mitenkään huolestua! En ole kuullut että tuolla olisi ollut mitään epärehellisyyttä tai epäselvyyttä. Ja ne korttitiedothan ei kai edes mene suoraan kellekään... Sitä kautta vaan maksetaan tjtn.

Iltaa ladyt! Avasin ketjun, en edes lukenut kuin alun ja nyt on jo tilattuna toi 88-setti! Sun pitäis jo Blushing saada jotain provikkaa niiden mainostamisesta. :D

Kyllä ne ihmettelee siellä jenkkilässä, kun yht'äkkiä tulee kauhee kasa tilauksia Suomesta... :whistle:

Ja KIITOS vinkistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Iltaa ladyt! Avasin ketjun, en edes lukenut kuin alun ja nyt on jo tilattuna toi 88-setti! Sun pitäis jo Blushing saada jotain provikkaa niiden mainostamisesta. :D

Kyllä ne ihmettelee siellä jenkkilässä, kun yht'äkkiä tulee kauhee kasa tilauksia Suomesta... :whistle:

Ja KIITOS vinkistä!

Hahah :D Onpa sitä tainnu jo aika moni suomalainen noihin hurahtaa ja niitä tilailla ;)

http://www.dealextreme.com/p/professional-makeup-eyeshadows-120-color-set-16288 tuo ainakin on todella hyvö mitä on tutuilta kuultu ja you tubesta videoita nähty, mutta hyvän laatuisia, huokea hinta ja pigmentti on kuulemma todella hyvä. Mutta dealextreme on ulkomaalainen ja maksu suoritetaan kortilla (visa,master card tai american expres) mutta toimituskulut ilmaiset ;)

Yhteistyössä