O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Itse tilasin 120 luomiväripaletin ebaysta11 euroa tuli maksamaan ja luomivärit on loistavat. Pysyvät "kiinni"
Alkuperäinen kirjoittaja osoite?:mäkin haluun ton tilata mut en tajua et mitä siihen kohtaan pitää laittaa missä lukee et : Method ja vaihtoehtoina jotain FedEx ym.? apuja kaipaisin kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Alkuperäinen kirjoittaja :):Itse tilasin 120 luomiväripaletin ebaysta11 euroa tuli maksamaan ja luomivärit on loistavat. Pysyvät "kiinni"
Mä harkitsin myös sitä 120 manly palettia, mutta halusin sitten kunnolla hohtavat sävyt ja pohdiskelin, että tekeekö niin monella samanlaisella sävyllä mitään...
No ainahan sitä sävyille käyttöä keksii, luulis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Alkuperäinen kirjoittaja :):Itse tilasin 120 luomiväripaletin ebaysta11 euroa tuli maksamaan ja luomivärit on loistavat. Pysyvät "kiinni"
Mä harkitsin myös sitä 120 manly palettia, mutta halusin sitten kunnolla hohtavat sävyt ja pohdiskelin, että tekeekö niin monella samanlaisella sävyllä mitään...
No ainahan sitä sävyille käyttöä keksii, luulis![]()
Itse mietin alkuun tuota palettia mikä sinulla oli. Tuossa 120 paletissa vain on enemmän myös arkimeikkiin sopivia värejäPitäis varmaan pistää toi toinenkin paletti tilaukseen...
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Iltaa ladyt! Avasin ketjun, en edes lukenut kuin alun ja nyt on jo tilattuna toi 88-setti! Sun pitäis jo Blushing saada jotain provikkaa niiden mainostamisesta.![]()
Kyllä ne ihmettelee siellä jenkkilässä, kun yht'äkkiä tulee kauhee kasa tilauksia Suomesta...![]()
Ja KIITOS vinkistä!