Meikkivinkkejä rillipäälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Musta on alkanut tuntua, että mun silmät näyttää ihan olemattomilta kun on miinuslasit päässä (pienentää silmiä). Onko mitään vinkkiviitosta mikä sais silmät näyttämään suuremmilta?
Kasvoista sen verran, että silmät ovat todella tummanruskeat, näyttävät mustilta. Kulmat ja hiukset ovat tummanruskeat, ripset mustat. Iho on tosi vaalea, olen yrittänyt saada väriä pintaan mutta kasvot ei rusketu :( posket ovat vähän pyöreähköt, poskipäät erottuvat vaan hyvin heikosti.

Normaalisti meikkiin kuuluu bbvoide, aurinkopuuteri, peitepuikko ja joskus ripsiväri. Olen koittanut laittaa mustaa kajaalia ripsien tyveen ja valkoista tuohon alaripsien tyveen tuomaan sitä ilmettä suuremmista silmistä. Ei auta... Myöskään ripsien taivutus ei auta. Olen todella onneton kikkailemaan noiden luomivärien kanssa. Mulla on myös semmoiset ns. roikkuvat luomet(?) eli mitkään luomivärit eivät näy tai edes pysy paikoillaan.

Laseissa vahvuudet -1.35 ja -2.75? Tai jotain sinne päin. Anteeksi epäselvä kirjoitus, kirjoitan puhelimella.

Yhteistyössä