Meillä ei masturboi mies, enkä minä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Onko se tosiaan niin outoa, kun tuossa yhdessä ketjussa sitä kovin hämmästeltiin. Me ei kumpikaan olla mitään kovin seksuaalisia tapauksia, rakastellaan kerran viikossa ja se passaa molemmille hyvin. :) Joskus otan esim. suihin eikä silloin ole yhdyntää. Joskus teen käsin. Mutta mies haluaa mun olevan siinä mukana aina, eikä mulla oo mitään sitä vastaan. :p

no niin minäkin luulin ettei mies runkkaa...no kerto sit että kyllä se suihkussa pari kertaa viikossa vetelee. Ei se mua haittaa, en minä jaksais ketarat levällään monta kertaa viikossa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
no niin minäkin luulin ettei mies runkkaa...no kerto sit että kyllä se suihkussa pari kertaa viikossa vetelee. Ei se mua haittaa, en minä jaksais ketarat levällään monta kertaa viikossa olla.

Me ollaan juteltu ihan tästä asiasta, eikä kummallakaan oo mitään sitä vastaan vaikka joskus ite masturboiskin. Mutta ei oo kummallakaan vaan ollu tarvetta siihen.

Ei mekään pahemmin itseämme tyydytetä, onneksi seksihalut kohtaavat. Minusta oma käsi ei ole läheskään yhtä hyvä kuin miehen, sitä ei voi silleen kontrolloida :D

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Ei mekään pahemmin itseämme tyydytetä, onneksi seksihalut kohtaavat. Minusta oma käsi ei ole läheskään yhtä hyvä kuin miehen, sitä ei voi silleen kontrolloida :D

Sama täällä! Tykkään mielummin että mies tekee mulle, ja mieskin kuulemma että mä teen hänelle. Jos siis joskus on tilanteita, että rakastelu on mahdotonta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Meillä ei mies mutta minä kyllä, salaa :D

Miksi salaa? :o Tai siis, eikö miehesi tykkää että masturboit?

No ei meillä ainakaan kumpikaan julki-masturboi, ne tehdään sitten joskus yksin ollessa varmaan puolin ja toisin. Mies tosin ei myönnä, mutta hän tietää kyllä että lelujani olen joskus itsekin testaillut... :saint:

Me ollaan juteltu ihan tästä asiasta, eikä kummallakaan oo mitään sitä vastaan vaikka joskus ite masturboiskin. Mutta ei oo kummallakaan vaan ollu tarvetta siihen.

Me ollaan ihan samanlaisia. Mutta ei sodellakaan kerran viikossa edes harrasteta petipuuhia. Joskus on 1krt/kk ja joskus ollut 2kk taukokin. Välillä taas 3krt/viikossa. Eli aivan kuinka vaan ehtii ja jaksaa. Välillä elämässä on muitakin kiireitä. Eikä lapsiperheen arjessa aina vaan jaksa. Mieluummin rentoutuu tv:n tai nukkumisen parissa mieluummin.

Eihän se mikään kunnia-asia ole, ettei runkkaa. Ei siitä sädekehää saa. Mutta kyllä se täysin mahdollista on :D Todennäköisempää on, ettei mies kehtaa myöntää. Mulla on epäseksuaalinen, sängyssä melko mielikuvitukseton mies. Luulin, että se nyt ei ainakaan puuhastele yksikseen, mutta kun asiaa leikillä kysäisin, niin eipä kieltänytkään, ja on myöhemmin nolona myöntänyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Eihän se mikään kunnia-asia ole, ettei runkkaa. Ei siitä sädekehää saa. Mutta kyllä se täysin mahdollista on :D Todennäköisempää on, ettei mies kehtaa myöntää. Mulla on epäseksuaalinen, sängyssä melko mielikuvitukseton mies. Luulin, että se nyt ei ainakaan puuhastele yksikseen, mutta kun asiaa leikillä kysäisin, niin eipä kieltänytkään, ja on myöhemmin nolona myöntänyt :)

Olenko mä jotain sädekehää hakenut, jestas. Kyllä hän kehtaa myöntää, ei meistä kumpikaan sitä tuomitse.

Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan harmaana:
Me ollaan ihan samanlaisia. Mutta ei sodellakaan kerran viikossa edes harrasteta petipuuhia. Joskus on 1krt/kk ja joskus ollut 2kk taukokin. Välillä taas 3krt/viikossa. Eli aivan kuinka vaan ehtii ja jaksaa. Välillä elämässä on muitakin kiireitä. Eikä lapsiperheen arjessa aina vaan jaksa. Mieluummin rentoutuu tv:n tai nukkumisen parissa mieluummin.

Ei meilläkään ole aina kerran viikossa, saattaa olla muutamankin viikon paussi. Ei olla kovin seksuaalisia ihmisiä kumpikaan, kivempaa on nukkua, kattoa leffaa ja herkutella jne. :)

sama täällä ei ole tarvetta ja muutenkin kiireinen elämä niin ei jää aikaa omalle kivalle. se aika käytetään yhteiskivaan;)

joo niin mäkin luulen että ei vaan kehtoo myöntää... mutta voihan niitä epäseksuaalisia miehiäkin olla tietysti... jossain.

Alkuperäinen kirjoittaja s:

joo niin mäkin luulen että ei vaan kehtoo myöntää... mutta voihan niitä epäseksuaalisia miehiäkin olla tietysti... jossain.

No huhhuh. :D Ootte te yhenlaisia epäilijöitä. Kyllä me puhutaan asiasta kuin asiasta (väitän että enemmän kuin keskivertosuhteessa yleensä ).

Tämä, ettei mies runkkaa tuntuu olevan naisille äärimmäisen tärkeää, että sitä pitää todistella jopa täysin tuikituntemattomille ihmisille jollain nettifoorumilla. *tirsk*

Alkuperäinen kirjoittaja Emmi:
Tämä, ettei mies runkkaa tuntuu olevan naisille äärimmäisen tärkeää, että sitä pitää todistella jopa täysin tuikituntemattomille ihmisille jollain nettifoorumilla. *tirsk*

Enhän mä mitään todistele. Aloitin ainoastaan uuden keskustelun aiheesta, josta eräässä aiemmassa ketjussa sain kummaksuntaa osaltani.

Olenko mä jotain sädekehää hakenut, jestas. Kyllä hän kehtaa myöntää, ei meistä kumpikaan sitä tuomitse.

No sussiunaa :D Ei sulla ainakaan liikaa huumorintajua ole. Sopii profiiliisi :laugh:

Yhteistyössä