Mies haluaa seksiä kerran/kaksi viikossa, mikä sitä vaivaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähittoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mitähittoa;28769468:
Ei oikeastaan. Siinä tilanteessa vaan tein selväksi, että olisin halunnut seksiä ja lähdin loukkaantuneena pois.
Tosin loukkaantumistani en näyttänyt.

Teitkö siis "selväksi" käytökselläsi, vai sanoitko ihan suoraan, että minä olisin halunnut seksiä?

Ehkä hän ei ymmärrä?

Suhteita on monenlaisia eikä ole "oikeaa" tapaa olla. Mutta itse en kyllä kestäisi suhteessa, jossa seksi ei edes alkuun toimi. Mitä tulevaisuus toisikaan tullessaan... oioi.

[QUOTE="noo";28769722]Teitkö siis "selväksi" käytökselläsi, vai sanoitko ihan suoraan, että minä olisin halunnut seksiä?

Ehkä hän ei ymmärrä?

Suhteita on monenlaisia eikä ole "oikeaa" tapaa olla. Mutta itse en kyllä kestäisi suhteessa, jossa seksi ei edes alkuun toimi. Mitä tulevaisuus toisikaan tullessaan... oioi.[/QUOTE]

Sanoin, etten ala piirtelemään vatsaan etenkään silloin, kun haluttaa seksiä.

Oon kyllä muutenkin aika usein miehelle maininnut hänen käytöksestään ja sanonut kuolleeksi mestaksi, vitsaillut toiminnallisista ongelmista jne, eli hänelle ei voi olla epäselvää tyytymättömyyteni tilanteeseen.
Ellei hän sitten kuvittele, ettei se haittaa minua, vaikka olenkin tyytymätön.

Tilanne tosiaan tuskin paranee tulevaisuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja mitähittoa;28769784:
Sanoin, etten ala piirtelemään vatsaan etenkään silloin, kun haluttaa seksiä.

Oon kyllä muutenkin aika usein miehelle maininnut hänen käytöksestään ja sanonut kuolleeksi mestaksi, vitsaillut toiminnallisista ongelmista jne, eli hänelle ei voi olla epäselvää tyytymättömyyteni tilanteeseen.
Ellei hän sitten kuvittele, ettei se haittaa minua, vaikka olenkin tyytymätön.

Tilanne tosiaan tuskin paranee tulevaisuudessa.

No tuollaisen jälkeen ei kyllä ole mikään ihme että mies ottaa "keskusteluyrityksesi" haukkumisena...

Vaikka tilanne turhauttaa niin asiallisena silti pitää pysyä. :stick:

• Tykkää
Reactions: Cassyput
Mitenhän tämän nyt kauniisti sanoisi.
Voisitteko jotenkin neutraalisti keskustella, että haluaako mies a) seksiä ja b) noin kerran viikossa. Jos molempiin vastus on kyllä, niin vastuu on naisella. Jos naisella haluttaa enemmän, niin a) joko tyytyy tai b) pakenee/panee muita. Ei ihmistä pidä pakottaa seksiin.

Kaikista paras keino tappaa halut on painostaa ja kuikutella. Pyydä vaikka miestä vetämään sua dilollla jos ei muu auta ja et omia käsiä osaa käyttää. Kerta tai kaksi viikossa ei ole mikään tosi vähän.
Mies voi ajatella niinkin, että etkö osaa keskustella ja olla muuten vaan. Pitääkö aina nussia aivot narikassa?

Ps. ootko varma että itse haluat seksiä kerran viikossa 20 vuoden päästä? Monesti suhteet menee niin, että aluksi nussitaan ja sitten lopahtaa. Toisilla halu pysyy tasaisena, kuten itsellä.

:laugh:

Minkä ikäisestä mihestä on kyse??

muoks. Näin luettuna naurattaa tuo juttu muttei mullakaan varmaan olisi huumori sitä livenä kestänyt. :D

Mä just naureskelin omalle miehelleni, että täällä on joku palstalainen löytänyt mieheni kaksoisolennon kun mun mies on kanssa sellainen, että vaihtaisi ihan koska tahansa seksin tuohon kehoon piirtämiseen :laugh: (pikkusen vajaa 30v ukko)

Seksi on aloittajalle ehkä "liian luonnollista" - sellainen ei jaksa pitää mielenkiintoa yllä minullakaan miehenä jos nainen on liian kiihkeä. Sopiva rytmitys on hyvä.

Yhdessäolo muulla tavoin on laajempaa. Seksi on lähinnä kermakuorrutus täytekakussa, ei se suurin elementti koko suhteessa mutta toki tärkeä lisä.

Toisen mitätöinti ja vitsailu näin aroilla asioilla saisi ainakin minut miehenä harkitsemaan koko suhteen päättämistä.

[QUOTE="mies";28771084]Seksi on aloittajalle ehkä "liian luonnollista" - sellainen ei jaksa pitää mielenkiintoa yllä minullakaan miehenä jos nainen on liian kiihkeä. Sopiva rytmitys on hyvä.

Yhdessäolo muulla tavoin on laajempaa. Seksi on lähinnä kermakuorrutus täytekakussa, ei se suurin elementti koko suhteessa mutta toki tärkeä lisä.

Toisen mitätöinti ja vitsailu näin aroilla asioilla saisi ainakin minut miehenä harkitsemaan koko suhteen päättämistä.[/QUOTE]

Kyllä seksi on se kakku. Kaikki muu on seksisuhteen ympärille rakennettu piperrystä.
Testi - "suhteen ydin": Mikä näistä on sinusta suhteessa pettämistä?
1. Jos puoliso keskustelee jonkun muun kanssa.
2. Jos puoliso hoitelee yhteisiä bisneksiä jonkun muun kanssa.
3. Jos puoliso harrastaa jonkun muun kanssa.
4. Jos puoliso matkustaa jonkun muun kanssa.
5. Jos puoliso sekstailee jonkun muun kanssa.

Parisuhteen ydin on hyväksyminen ja rakastaminen toista omanlaisenaan. Jos pääasia olisi kuinka paljon saa munaa, niin pankoot kaikkia vastaantulevia ja sötköttäköön dildolla.

Kyllä seksi on se kakku. Kaikki muu on seksisuhteen ympärille rakennettu piperrystä.
Testi - "suhteen ydin": Mikä näistä on sinusta suhteessa pettämistä?
1. Jos puoliso keskustelee jonkun muun kanssa.
2. Jos puoliso hoitelee yhteisiä bisneksiä jonkun muun kanssa.
3. Jos puoliso harrastaa jonkun muun kanssa.
4. Jos puoliso matkustaa jonkun muun kanssa.
5. Jos puoliso sekstailee jonkun muun kanssa.

Ni joo tuossa aloituksessa oli tuo kaksi-sana myös.

Onko jollekkin naiselle se ongelma jos ei saa kuin joka kolmas päivä? Minusta niin usein saaminen on jo aika usein kun puhutaan vuosien yhdessä olemisesta. Kun on lapsia jne.

Ni joo tuossa aloituksessa oli tuo kaksi-sana myös.

Onko jollekkin naiselle se ongelma jos ei saa kuin joka kolmas päivä? Minusta niin usein saaminen on jo aika usein kun puhutaan vuosien yhdessä olemisesta. Kun on lapsia jne.

jaaa mitenkä ne lapset tai vuosien yhdessä olo vaikuttaa asiaan? itte oon tuntenu miehen 7v ja lapsiakin on, kyllä sitä silti löytyy aikaa rakastella vaikka joka päivä...eihän se ole kuin järjestely kysymys

Yhteistyössä