K
"kurkku"
Vieras
... vaikka seksi on erittäin tärkeä osa parisuhdetta. Nyt meillä ei kumminkaan ole seksiä ollut juurikaan synnytyksen jälkeen. Vain pari kertaa ja synnytyksestä on aikaa 7kk. Pääsyy on miehen mukaan riitely. Riitelen itse, koska tunnen itseni loukatuksi ja parisuhteen laiminlyödyksi miehen osalta seksittömyyden vuoksi ja mies ei halua riitelyn vuoksi seksiä, vaikka siis riitelenkin juuri edellä mainitsenani syyn vuoksi. Se on se perimmäinen syy, miksi tiuskin muista ''pikkujutuista'. Olen itse 35 ja mies on 40. En tiedä kauan tätä jaksan. Esikoisvauvan tähden sinnittelen. Meillä on nyt sovittu määrätietoinen kiltteily päällä. Kumpikin koittaa olla ystävällinen toiselle. Empä tiedä auttako asiaa. Koskakohan määrätietoisella kiltteilyllä saisi seksiä?!? Saako?!? Mitään pettämisiä ei ole, olen varma. Väsymystä mies valittaa myös ja sitä, ettemme ole nyt kumpikaan ihan täydellisessä rantakunnossa, kuten ennen olimme. Ennen lasta seksiä oli 3-4 krt viikossa. Pääsyy miehen mukaan seksittömyyteen on riitely.
Vinkkejä kaipaan, miten murtaa tämä oravanpyörä ja saada parisuhde kuntoon.
Vinkkejä kaipaan, miten murtaa tämä oravanpyörä ja saada parisuhde kuntoon.