Meillä ei ole seksiä melkein lainkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elina"

Vieras
Minä olen 33v ja mies 35v. Yhdessä oltu yli 10v. Lapsia kaksi. Alusta alkaen olen ajatellut, että tämä mies on minulle jotain ihan ainutlaatuista. Ensimmäinen mies, jonka kanssa tuntui koko ajan kaikki luonnolliselta. Aivan ihana tapaus. Toki rakkaus on tässä jo seestynyt, ihan positiivisesti.

Seksi vaan on loppu. Miestä ei tunnu kauheesti kiinnostavan. On tästä puhuttukin, mutta näin se nyt vaan on. Tiedän, että mies joskus runkkaa. Kaipa se on helpompi niin. Ja mistään miehen aseksuaalisuudesta ei ole kyse. Alkuaikoina tehtiin se yhden illan ja yön aikana seitsemän kertaa. Ja muutenkin halut ovat olleet kovat mutta hiipumaan päin.

Ja mitä mä ajattelen? No mä ajattelen, että en mä sinällään itse seksiä kaipaa. Kuhan nyt joskus olis (ja onhan sitä joskus, ehkä kerran kuussa). Jos mun mies on tyytyväinen, niin mä olen tyytyväinen. Ja en ees kavereille kehtaa kertoa (jos nyt puheeksi tulee, ei yleisesti näistä jauheta) että missä mennään.

Tuntuu vaan, että nykyisin toi seksi on määrittelevinään parisuhdetta aivan ensisijaisesti. Itse rohkenen olla eri mieltä. Miksi sitten kirjoitan? No haluan muiden mielipiteitä. Ja sen voin sanoa, että linjani yms. ovat suunnilleen samassa kunnossa kuin 10 vuotta sitten ja tiedän, ettei se ole sellaisesta kiinni. Miehiltä tulee ihan tarpeeksi (liikaa) flirttiä ja ehdotuksia.

Vaikka kuinka rakastat kaurapuuroa ja se on mieliruokasi ollut aina, niin mitä tapahtuu kun syöt sitä kymmenen vuotta putkeen?

Ei seksielämä kestä lähetyssaarnaajaa. En edes jaksa alkaa pitämään luentoa aiheesta, kun tiedän että ketju täyttyy ihan vääränlaisilla vastauksilla. Mutta lyhyesti: tee jotain erilaista. Kysy onko miehelläsi mitään fetissiä? Haluaako hän nuolla varpaasi ja olla orjasi? Mitä sinä haluat? Haluat intohimoista perusseksiä, mutta et oikeasti "halua" sitä samaa sinäkään. Kaipaatte jotain uutta. Uusi paikka, uudet tavat, tai jotain...

Ette ole ainoa pari tämän ongelman kanssa. Juuri teidän ikäisenne ovat tyypillisintä asiakasryhmää. Seksiä ei pidä silti lopettaa - siihen ei saa kyllästyä. Siitä pitää löytää uudet variaatiot ja keksiä se uudestaan. Se vaatii teiltä molemmilta työtä ja myös rohkeutta puhua. Molempien on uskallettava kertoa, mistä mielessään fantasioi. Ei ole väärin sanoa, että perusseksiä en enää jaksaisi.

Jos tilanne ei omaehtoisesti muutu, olkaa yhteydessä ja varatkaa aika:

Väestöliiton seksuaaliterapeutit:

(09) 2280 5267, osoitteessa: Kalevankatu 16 A, 2. krs 00100 Helsinki.

Eipä meilläkään usein sekstailla. Ja silti olemme ihan onnellisia. Kerran kuukaudessa, joskus voi mennä kaksikin. Minä en ole kovin halukas. En ole ollut koskaan. Helpotti, kun annoin itselleni luvan olla sellainen kuin olen. Nyt miehelläni on jo sen verran ikää, ettei hänkään enää liikoja "vonkaile". Joten minunkin elämäni helpottui. Me ihmiset olemme vaan niin erilaisia.

Toi teksti olisi voinut olla minun kirjoittamani. Välillä se seksin puute ahdistaa tosissaan ja suututtaa kun mies runkkaa eikä edes ehdota seksiä. Olen normaalipainoinen, raskaudet on jättäneet kyllä kroppaan jälkensä mutta ei mieskään enää mikään teinipoika ole.

Epäilen että en ole hänestä enää seksuaalisesti kiinnostava mutta en tiedä mitä asialle voisi tehdä. Ehkä vaan hyväksyä että tilanne nyt on tämä.

Me ollaan oltu yhdessä kohta 20v ja seksi "maistuu" edelleen. Ilmeisesti vaikuttaa just se, ettei siitä oo tullut "kaurapuuroa". Eli jotain "uutta" mikä innostaa kumpaaki kehiin. Sitten maistuu se "kaurapuuroki" ;-)

Onko joku onnistunut aloittamaan uudestaan täysin kuihtuneen seksielämän? Miten se tehdään?

Kynnys tehdä edes aloitetta nousee kokoajan, koska on olo ettei ole seksuaalisesti kiinnostava. Olen pahasti umpikujassa.

Siis mies kyllä usein kehuu ulkonäköäni ja saattaa vähän lähennelläkkin. Mutta kaksi lasta ja kiireiset työt yms. yms. vie peliaikaa. Fakta on se, että mulla ei itselläkään ole rohkeutta lähteä puhumaan noista asioista. Eikä halua. Mä itseasiassa uskon, että miehen seksihaluja on pikkuhiljaa laskenut se, että mä oon "lahna". Ja mussa kyllä olis herätettävää seksuaalista energiaa, mutta mun mieskään ei sitten ole uskaltanut edetä siihen suuntaan. Varmaan meillä molemmilla on jotain epävarmuutta tuossa asiassa...

Ihan niinkuin minun teksti. Ja tätä on jatkunut reilu 10v. kestäneestä suhteestä yli puolet. Toisen lapsen syntymän aikaan se alkoi. Mies vaan ei ollut halukas. Mies lopetti aloitteiden teon kokonaan. Minä koitin pitää edes jonkinlaista seksielämää yllä. Mies koko sen painostuksena ja siitä alkoi potenssiongelmat. Mies kävi lääkärissä ja sai lääkkeet. Lääkkeet jäi käyttämättä, kun miehellä ei ollut niitä haluja sen vertaa että olisi halunnut edes haluta. Sinniteltiin ja sinniteltiin. Sitten vuosi sitten mentiin pariterapiaan, ei todellakaan mitään apua. Tänään sain tietää, että miehellä on jo vuosia ollut jotain nettiviritelmiä. Ei ilmeisesti ole oikeasti pannut ketään, muuten kuin näppäimistön ja kuvien välityksellä.

Minäkin syytin itseäni, että minussa varmaan on jotain vikaa, kun miestä ei kiinnosta. Ongelma olikin siinä, että minä olin TODELLINEN enkä mikään virtuaalibimbo. Mies on ihan kokoussa tuohon nettiseksiin, on kuulemma koittanut montaa kertaa lopettaa, mutta ei pysty. Mä oon niiin rikki ja lopussa. Eropaperit vien huomenna oikeuteen. Sen puoli vuotta oon luvannu olla ja katsoa tuleeko sitä muutosta vai ei, en usko. Tosi ikävää kuitenkin hajoittaa muuten hyvä perhe. Mies kun on erittäin hyvä isä ja puoliso muutoin. Tuo seksi vaan on ollut ongelma jo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kauan.

[QUOTE="Bea";27094114]Ihan niinkuin minun teksti. Ja tätä on jatkunut reilu 10v. kestäneestä suhteestä yli puolet. Toisen lapsen syntymän aikaan se alkoi. Mies vaan ei ollut halukas. Mies lopetti aloitteiden teon kokonaan. Minä koitin pitää edes jonkinlaista seksielämää yllä. Mies koko sen painostuksena ja siitä alkoi potenssiongelmat. Mies kävi lääkärissä ja sai lääkkeet. Lääkkeet jäi käyttämättä, kun miehellä ei ollut niitä haluja sen vertaa että olisi halunnut edes haluta. Sinniteltiin ja sinniteltiin. Sitten vuosi sitten mentiin pariterapiaan, ei todellakaan mitään apua. Tänään sain tietää, että miehellä on jo vuosia ollut jotain nettiviritelmiä. Ei ilmeisesti ole oikeasti pannut ketään, muuten kuin näppäimistön ja kuvien välityksellä.

Minäkin syytin itseäni, että minussa varmaan on jotain vikaa, kun miestä ei kiinnosta. Ongelma olikin siinä, että minä olin TODELLINEN enkä mikään virtuaalibimbo. Mies on ihan kokoussa tuohon nettiseksiin, on kuulemma koittanut montaa kertaa lopettaa, mutta ei pysty. Mä oon niiin rikki ja lopussa. Eropaperit vien huomenna oikeuteen. Sen puoli vuotta oon luvannu olla ja katsoa tuleeko sitä muutosta vai ei, en usko. Tosi ikävää kuitenkin hajoittaa muuten hyvä perhe. Mies kun on erittäin hyvä isä ja puoliso muutoin. Tuo seksi vaan on ollut ongelma jo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kauan.[/QUOTE]

Kieltämättä sama juttu keittää, kun välillä näen että se istuu koneellaan katselemassa netistä kuvia. Eli kyse ei ole sitä ettei mies olisi seksuaalinen vaan siitä että mä en ole se kenen kanssa mikään olisi enää kivaa. Joskus tosta tilanteesta olen yrittänyt mennä väliin mutta se pitäsi olla sitte sellaista suoraan sisään ja ilman lämmittelyitä eikä se oikein mua sitten jaksa kiinnostaa. Tai esileikki olisi että ottaa mieheltä suihin.

Olen niin kamalan surullinen tästä ettei mitään rajaa.

Kietämättä täälläkin ollaan niin rikki kuin vain voi olla. Tuntuu, että mie en voi luottaa tuohon pa*kaan enää ikinä koskaan missään tilanteessa. Jos oisin yhtään väkivaltainen ihminen, niin jo ois tullu pahaa jälkeä.

Niinkuin mie ukollekin sanoin, et ei se mitään jos nettiseksista saat kiksit niin senkusta vaan kunhan se ei ole MINULTA POIS. Sanoinkin et ihan sama vaikka panis kaikkia kulmakunnan naisia (ja miehiäkin jos mieli tekee) kunhan jaksaa vielä kotonakin pitää vaimon tyytyväisenä. Mut kun ei niin ei. Lupas tuo huomenna soitella terveyskeskukseen josko sais lähetteen seksuaaliterapeutille. Tai sit menee yksityiselle jos ei saa lähetettä.

Meillä kun se nettiseksikin hipoi ihan pettämisen rajaa. Eli haki seuraa paikkakuntalaisista naisista joiden kanssa viestitteli ja lähetti kuvia. Tapaamisiakin sovittiin ja lupailtiin, mutta joka kerta jompi kumpi osapuoli jänisti. Jäi kiinni, kun sain kiinni itse teosta. Menin yhdelle palstalle jossa tiesin sen olevan. Siinä sitten vaihdeltiin s-posteja mies ehdotti tapaamista (ei kuitenkaan seksin merkeissä heti alkuun). Miten mie voin ikinä tuollaseen luottaa. Ite sanoo, että ei ois koskaan muka mennyt loppuuasti, höpö höpö sanon minä. Pakkkoko se on edes leikkiä tulella jos tietää olevansa byromaani.

voiko toista vaatia elämään elämänsä selibaatissa jos itseä ei huvita?
Onko se oikeammin kuin se että käy kuksasemassa paineet pois, kyseessä ei ole pettäminen vaan seksin halun poisto...tuohon ei liity rakkautta.

[QUOTE="vieras";27094187]Joskus tosta tilanteesta olen yrittänyt mennä väliin mutta se pitäsi olla sitte sellaista suoraan sisään ja ilman lämmittelyitä eikä se oikein mua sitten jaksa kiinnostaa. Tai esileikki olisi että ottaa mieheltä suihin.

Olen niin kamalan surullinen tästä ettei mitään rajaa.[/QUOTE]

Minulla on 2 suhdetta päättynyt seksin intohimon loppumiseen. Ja olen mies. Molemmissa tapauksissa suhde on alkuvaiheessa ollut hyvin intohimoinen. Seksi on lähes AINA alkanut suihinotolla ja minä olen antanut suuseksiä myös. Itse asiaan on päästy aika nopeastikin ja nainen on ollut märkänä, eli mistään väkisin tuikkaamisesta ei ole ollut kysymys.

Sitten tulee se laantumisvaihe. Itse haluaisin edelleen suihinottoja, antaa suuseksiä, sitoa ja käyttää kovia otteita... ihan kuten ennen. Mutta naisen seksuaalisuus laantuu lahnan tasolle. Ei se mitään että pitää antaa selkähieronta saadakseen seksiä, mutta senkään jälkeen en saa suihinottoa, enkä nuolla. Sitoa ei saa ja kaiken pitäisi olla pehmeää, kilttiä ja vaaleanpunaista. Ja siltikin sitä on harvoin.

Tämä ei liity naisen ikään mitenkään. Olen oppinut seksittömissä (tai lähes) suhteissa pettämään. Samanikäinen vieras nainen KYLLÄ ottaa suihin, antaa nuolla tai leikkii dominaa. Oma nainen teki myös niin joskus, mutta se tuntuu aina loppuvan.

Nyt olen omasta tahdostani vapaa mies ja harrastan fuck buddy-suhteita. Tällöin seksi pysyy villinä ja vapaana. Voin antaa pitkän selkähieronnan ja saada mukavia vastalahjoja. Parempi näin.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
Minulla on 2 suhdetta päättynyt seksin intohimon loppumiseen. Ja olen mies. Molemmissa tapauksissa suhde on alkuvaiheessa ollut hyvin intohimoinen. Seksi on lähes AINA alkanut suihinotolla ja minä olen antanut suuseksiä myös. Itse asiaan on päästy aika nopeastikin ja nainen on ollut märkänä, eli mistään väkisin tuikkaamisesta ei ole ollut kysymys.

Sitten tulee se laantumisvaihe. Itse haluaisin edelleen suihinottoja, antaa suuseksiä, sitoa ja käyttää kovia otteita... ihan kuten ennen. Mutta naisen seksuaalisuus laantuu lahnan tasolle. Ei se mitään että pitää antaa selkähieronta saadakseen seksiä, mutta senkään jälkeen en saa suihinottoa, enkä nuolla. Sitoa ei saa ja kaiken pitäisi olla pehmeää, kilttiä ja vaaleanpunaista. Ja siltikin sitä on harvoin.

Tämä ei liity naisen ikään mitenkään. Olen oppinut seksittömissä (tai lähes) suhteissa pettämään. Samanikäinen vieras nainen KYLLÄ ottaa suihin, antaa nuolla tai leikkii dominaa. Oma nainen teki myös niin joskus, mutta se tuntuu aina loppuvan.

Nyt olen omasta tahdostani vapaa mies ja harrastan fuck buddy-suhteita. Tällöin seksi pysyy villinä ja vapaana. Voin antaa pitkän selkähieronnan ja saada mukavia vastalahjoja. Parempi näin.

Suihinotto ei ole ongelma vaan se että sen pitäisi riittää ainoaksi esileikiksi. On vähän kohtuutonta olettaa että se riittää siihen että nainen on riittävän märkä.

jos on märkä...niiin tuntuuko rakastelu pahalta jossei haluta?
joskos puolisoa on haluttanut ja itseä ei mutta aina olen antanut kielihoitoa...
toisen nautinto tuntuu hyvältä vaikka ei panettaiskaan...