meillä kävi tänään poliisit kun mies löi mua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
ja lapset oli kotona... meillä paljon ollut miehen kanssa vaikeuksia ja aviero vireillä, mutta pariterapiaa ollaan aloittamassa... tänään mies suuttui tosi pienestä ja löi mua naamaan ja mä pelästyksissäni soitin poliisit mies kyllä rauhottui heti... poliisit tuli ja mies oli kovin pahoillaan ja vastaili poliisien kyselyihin... ja mä kysyin poliiseilta että meneekö sossuun ilmoitus niin ne sanoi ettei kuulu sinne millään tavalla ja ilmoitusta ei mene jos en halua..

onko totta että ilmoitusta ei mene...?? enkä tarkoita tekstilläni että murehdin vain sitä mutta myös mieheni käytöstä, se lupasi hakea apua vieläv ain itselleen kun hermostuu helposti jne... jos vielä minuun koskee niin lähtee heti pois täältä... mutta mitä mieltä olette tosta sossu asiasta??

on niin paha olo asian takia että oksennus lentää :_(

asiallisia vastauksia kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Parisuhdeväkivalta lapsiperheessä on aina lastensuojeluilmoituksen paikka. Poliisi tekee väärin, jos ei tee ilmoitusta...

voiko ne ottaa lapset huostaan virheen takia?? miksi se poliisi sitten niin sanoi?

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Parisuhdeväkivalta lapsiperheessä on aina lastensuojeluilmoituksen paikka. Poliisi tekee väärin, jos ei tee ilmoitusta...

voiko ne ottaa lapset huostaan virheen takia?? miksi se poliisi sitten niin sanoi?

Ei lapsia yhden virheen takia viedä :hug:
Ehkä kaikki poliisit eivät vaan välitä tuosta ilmoitusvelvollisuudesta.

Mites minä näen tässä kytkennän siihen aiempaan keskusteluun jossa sossu tuli vastaavassa tilanteessa käymään, ja kritisoitiin sitä kun poliisi TEKEE ilmotuksen?

Onko tän ideana olla joku "entäs jos ois näinpäin" -ketju?

Miksi teillä on avioero vireillä jos ootte pariterapiassa, eikä mieskään oo lähössä ellei koske suhun toiste?

mites: kun päätettiikin miehen kanssa vielä yrittää pariterapian avulla... sanoin jos mies vielä mua lyö niin sitten heitän pihalle, mutten haluan vielä yriottää...

Hörölä: poliisi sano että tämä on lievä pahoinpitely ja rikos asia eikä kuulu sossuille millään tavalla

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
ei se sossuun mene jos poliisi niin sanoo.mutta vaikka itse et nostaisi syytettä voi sen kuitenkin viranomainen nostaa jos näkee aiheelliseksi.

emmä usko kun se sanoi että on lievä ja mulle ei edes mitää jälkeä jäänyt

sun todellakaan kannata edes harkita mitään terapiaa tuollaisen idiootin kanssa! Älä hukkaa tärkeitä nuoruusvuosiasi moiseen kusipäähän ja trajoa lapsillesi turvallinen arki! Tiedän mistä puhun!

ei tod ole provo vaan kysyin samaa asiaa siinä samassa ketjussa...
mua ihan oikeasti pelottaa jos ne teke ilmoituksen niin mun lapset viedään pois tai meitä ruvetaan kyttää jne... itkusta ei tule loppua..

miksi se poliisi sit sanoi ettei mene sossuille

Miksi ihmeessä näissä aina pelätään lapsien huostaanottoa! :o
Vaikka ilmoitus menisi sossuun, ei lapsia oteta huostaan. Perheessä täytyy olla todella suuria ongelmia ja muut tukitoimet käytettynä ennen kuin lasten huostaanottoa edes harkitaan. Vain tosi akuutissa tilanteessa, jossa esim. molemmat vanhemmat niin päihteistä sekaisin, että eivät pysty lapsistaan huolehtimaan, tehdään kiireellinen huostaanotto.

mua ihan oikeasti pelottaa jos ne teke ilmoituksen niin mun lapset viedään pois tai meitä ruvetaan kyttää jne... itkusta ei tule loppua..

No miksi ne veis jos kerran ei oo syytä?

Provo, edellisestä ketjusta.

Sossuun ei kait mene,jo ei ole syytä mennä.Taustoistanne kun en tiedä.Syyttäjälle (saatan muistaa henkilön väärin) kylläkin,ja hän sitten päättää nostaako syytettä vai ei.Juttu menee kuitenkin aina eteen päin,kun tuollaista tapahtuu.Haluaapa sitä itse tai ei.

Mitä muita salaisuuksia teillä sitten on, jos tuo pelottaa? :whistle:

"Kyttäämiselläkin" tarkoitetaan vain ja ainoastaan lasten parasta . Sehän on hyvä asia, että perheelle järjestetään apua, josta koko perhe ja etenkin lapset hyötyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja Iso paha sossu:

onko syy se että mies löi mua vai ei?

Mitä muita salaisuuksia teillä sitten on, jos tuo pelottaa? :whistle:

ei ole salaisuuksia

onko kukaan tai kenenkää mies poliisi ett'ä voisitten kysyä.. tää painaa niin mieltä että sisus kohta räjähtää ja tuntu etten saa henkeä

Kaikki Suomen poliisimiehet (mitäs niitä on, 7000-8000) mitä virkaveli on tarkoittanut kotikäynnillä toisella puolen Suomea?

Ja taas ne täällä joilla on kokemusta vastaavista tilanteista eivät tiedä mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja muistelisin näin:

Sossuun ei kait mene,jo ei ole syytä mennä.Taustoistanne kun en tiedä.Syyttäjälle (saatan muistaa henkilön väärin) kylläkin,ja hän sitten päättää nostaako syytettä vai ei.Juttu menee kuitenkin aina eteen päin,kun tuollaista tapahtuu.Haluaapa sitä itse tai ei.

ikinä ei ole oltu lastensuojelunpiirissä tai poliisin kanssa tekemisissä

Alkuperäinen kirjoittaja Iso paha sossu:

onko syy se että mies löi mua vai ei?

Ei ole. Tasan varmasti ei PELKÄN tuollaisen tilanteen perusteella lapsia viedä huostaan, olettaen ettei ole toistuvaa tai ole muutakin vialla.

Yhteistyössä