N
nainen
Vieras
ja lapset oli kotona... meillä paljon ollut miehen kanssa vaikeuksia ja aviero vireillä, mutta pariterapiaa ollaan aloittamassa... tänään mies suuttui tosi pienestä ja löi mua naamaan ja mä pelästyksissäni soitin poliisit mies kyllä rauhottui heti... poliisit tuli ja mies oli kovin pahoillaan ja vastaili poliisien kyselyihin... ja mä kysyin poliiseilta että meneekö sossuun ilmoitus niin ne sanoi ettei kuulu sinne millään tavalla ja ilmoitusta ei mene jos en halua..
onko totta että ilmoitusta ei mene...?? enkä tarkoita tekstilläni että murehdin vain sitä mutta myös mieheni käytöstä, se lupasi hakea apua vieläv ain itselleen kun hermostuu helposti jne... jos vielä minuun koskee niin lähtee heti pois täältä... mutta mitä mieltä olette tosta sossu asiasta??
on niin paha olo asian takia että oksennus lentää :_(
asiallisia vastauksia kiitos
onko totta että ilmoitusta ei mene...?? enkä tarkoita tekstilläni että murehdin vain sitä mutta myös mieheni käytöstä, se lupasi hakea apua vieläv ain itselleen kun hermostuu helposti jne... jos vielä minuun koskee niin lähtee heti pois täältä... mutta mitä mieltä olette tosta sossu asiasta??
on niin paha olo asian takia että oksennus lentää :_(
asiallisia vastauksia kiitos