Meillä kummittelee :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Olkkarin nurkassa on tuollanen Sotkan kympin maksanut jalkalamppu.

Ukko tokas aamulla yks kaks, että toi perkeleen lamppu sammu itestään, mä olin vaan että tarvii vaihtaa si lamppu siihen, niin ukko siihen että "ei siitä mikään lamppu palanu, kun se sammu ittestään tuost nappulasta" :o Ja poika todisti tätä samaa asiaa. ...Outoo...

No sit kummitelee varmaan meilläki :| Sotkan lamppu kans kököttää tuolla nurkas ja sillä on taipumus itsekseen sammuilla. Huollossakin käytetitin ja sillä totesivat, että katkaisijan jousi tai mikä ihme nyt olikaan pngahtaa pois kolostaan ja se tekee tän saammumisen. nyt vaihdatettiin toiseen kertaan siihen katkaisija, erilainen tosin, niin eipä enää sammu itekseen. Kannattaa käyttää huollossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
No sit kummitelee varmaan meilläki :| Sotkan lamppu kans kököttää tuolla nurkas ja sillä on taipumus itsekseen sammuilla. Huollossakin käytetitin ja sillä totesivat, että katkaisijan jousi tai mikä ihme nyt olikaan pngahtaa pois kolostaan ja se tekee tän saammumisen. nyt vaihdatettiin toiseen kertaan siihen katkaisija, erilainen tosin, niin eipä enää sammu itekseen. Kannattaa käyttää huollossa.

Jep. No tällästä mä vähän aattelinkin. Mutt tosiaan säikäytti kyllä aamulla. :D