K
k
Vieras
suosittelen ap:ta ottamaan yhteyttä johonkuhun uskovaiseen ihmiseen, jolla on kokemusta demonien poisajamisesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Mä nyt vaan yritän auttaa ap:ta, eikös hän halunnu selityksiä tolle ilmiölle ja luultavasti haluaa että sellaiset ilmiöt loppuu?? Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee ja uskoo mutta jos ap haluaa noista ilmiöistä eroon niin silloin ap:n pitää tietää mistä on pohjimmiltaa kysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapset nyt voi keksiä vaikka mitä juttuja ja kehittää itselleen mielikuvituskavereita, ja sitten ihan tosissaan väittää näkevänsä ne. Ja taitaa lasta painaa tulevat sisarukset, kenties salaa toivoo, että olisivat "pipejä" eivätkä syntyisikään heille. Onko kyseessä esikoinen? Saattaa ihan itse toivoa ettei vauvoja tulisikaan, ja keksii näitä "vauva pipi" -juttuja.
Jos itse alkaisin kuulla urkumusiikkia kotona, tai näkisin esineiden liikkuvan, menisin kiireesti lääkäriin hakemaan lääkkeitä harhoihin. Kummituksia ei ole olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:te ketkä uskotte tähän juttuun niin mitä tekisitten tässä tilanteessa?
ei tekisi mieli vielä muuttaa koska en voi saada kaksosista raskaustodistust vielä eiks se ollut vasta viikko 16 tjsp? mutta en haluaisi asua kummitustalossaka.. enkä halua että mun lapsi näkee jtain mitä ei pitäisi, mutta näkishän se sitten niitä muuallakin.
voinko saada jonku tänne kotiin joka tulisi katsomaan mitä tytöllä asiaa jne? poika ei vielä osaa kertoa kun puheenkehityksen viivästymää..
ja asutaan kerrostalossa ekassa kerroksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:te ketkä uskotte tähän juttuun niin mitä tekisitten tässä tilanteessa?
ei tekisi mieli vielä muuttaa koska en voi saada kaksosista raskaustodistust vielä eiks se ollut vasta viikko 16 tjsp? mutta en haluaisi asua kummitustalossaka.. enkä halua että mun lapsi näkee jtain mitä ei pitäisi, mutta näkishän se sitten niitä muuallakin.
voinko saada jonku tänne kotiin joka tulisi katsomaan mitä tytöllä asiaa jne? poika ei vielä osaa kertoa kun puheenkehityksen viivästymää..
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Jotenkin sen sielun pitäs uskaltaa mennä eteenpäin. Kuten Jonseredkin sanoi.
Mutta entä jos se onkin syntymässä teille, sit ois aika tyhmä käskeä sitä poiskaan. Mitä Jonse olet tästä mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Jos on syntymässä, osaa tulla takaisin, kun on sen aika. Sitä mieltä minä olen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kb:Alkuperäinen kirjoittaja isosisko:Satun olee ko. henkilön sisko ja todellakin kuuli puhelimessa piano/urkumusiikkia ja laitoin kaiuttimen päälle niin mun 14v tyttöki kuuli sen ja kauhusta valkoiseksi!!!
Auts! En minäkään pysty kuuntelemaan epävireistä instrumenttia. Mikä biisi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko te nyt tosissanne?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niin.. oiva idea, eipä tullut mieleen. Mulle tuli mieleen että ehkä ei halua syntyä ap:lle jos se käskee sen pois.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:te ketkä uskotte tähän juttuun niin mitä tekisitten tässä tilanteessa?
Minä ottaisin rumpuni ja saattaisin tytön eteenpäin, kutsuisin hänelle esivanhemman vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voisitko ottaa sen rumpusi ja tulla meillä ajamaan ton tytön pois? maksaisin kyllä sulle...
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:voisitko ottaa sen rumpusi ja tulla meillä ajamaan ton tytön pois? maksaisin kyllä sulle...
Olen tehnyt pari "saattokeikkaa" pienen ajan sisällä, mutta silloin sain apua. Henki lähetettiin rumpuni luo odottamaan ja toiseen sain yhteyden eri tavalla.
Auttaisin kyllä mielelläni, mutta se vaatii jotain, jota nyt ei tunnu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:voisitko ottaa sen rumpusi ja tulla meillä ajamaan ton tytön pois? maksaisin kyllä sulle...
Olen tehnyt pari "saattokeikkaa" pienen ajan sisällä, mutta silloin sain apua. Henki lähetettiin rumpuni luo odottamaan ja toiseen sain yhteyden eri tavalla.
Auttaisin kyllä mielelläni, mutta se vaatii jotain, jota nyt ei tunnu.
voisitko kertoa mitä tarkoitat tolla vaatii jotain mitä ei nyt tunnu?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voisitko kertoa mitä tarkoitat tolla vaatii jotain mitä ei nyt tunnu?
Alkuperäinen kirjoittaja k:Ei voi olla. Ihmisen sielu ei voi tulla kummittelemaan toisille ihmisille. Sen sijaan demonit voi ottaa jonkun edesmenneen ihmisen muodon ja äänen ja käyttää niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja k:Ei voi olla. Ihmisen sielu ei voi tulla kummittelemaan toisille ihmisille. Sen sijaan demonit voi ottaa jonkun edesmenneen ihmisen muodon ja äänen ja käyttää niitä.
Sä unohdit kai tekstisi edestä sanat "mun mielestä..."
Mulle tuli ihan mieleen, että epäiletkö Jeesuksen ilmestymistä kuolemansa jälkeen opetuslapsilleen? Vai epäiletkö, että kyseessä olikin Jeesuksen hahmon ottanut demoni? Jonka tarkoitus oli mikä? Saada opetuslapset uskomaan Jeesuksen sanomaan ja levittämään kristinuskoa maailmalle?
Silloin, kun paranormaalit ilmiöt tekevät ihmiselle jotain HYVÄÄ en itse voi mitenkään uskoa, että takana on demoni tai muu paha.
Omalla äidilläni on spontaaneja meedikokemuksia. Viimeisin; nuoruudesta tuttu kuollut mies ilmestyi ja pyysi nimeltä mainiten kertomaan jollekin henkilölle, että tämä voi elää rauhassa, koska hänen on nyt hyvä olla.
Äitini ei tiennyt, kuka henkilö oli, johon piti ottaa yhteyttä. Mainitsi kokemuksestaan serkulleen, joka tunnisti näyssä kerrotun nimen ja sanoi naisen olevan kuolleen miehen vaiomo ja tiesi kertoa, miten äitini saa tähän naiseen yhteyden.
Äitini otti yhteyttä ja kertoi kokemuskestaan ja tämä nainen alkoi itkeä ja kiitti lämpimästi äitiäni ja sanoi, että hän sai terveisistä rauhan mielelleen.
Kuulostaako tämä lähimmäisen auttaminen sinusta demonin työltä?
Minun mielestäni sinun juttusi eivät kuulosta hengelliseltä lähimmäisenrakkaudelta vaan pelokkuuteensa kietoutuneen egon puheilta!!!
Ole mitä mieltä haluat, mutta ÄLÄ PELOTTELE MUITA!
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko te nyt tosissanne?![]()
Kyllä.
Kerronpa nuoruudestani yhden jutun: kuljin silloin seurakunnan nuortenilloissa. Sinne tuli tyttö joka oli kokeillu saatananpalvontaa. Yhtäkkiä tyttö alkoi kirkua ja sanoi että joku olento tulee häntä kohti, sitten kaikki näki kuinka kädet kuristi tytön kurkkua. Kaikki uskovaiset nuoret meni tytön ympärille ja alkoi rukoilla ja käskeä henkeä lähtemään pois. Henki lähti pois ja jätti tytön rauhaan.
Juu ei oo kenenkään pakko uskoa mutta viimeistään sitten jokainen uskoo kun on kerran ollu jossain vastaavassa tilanteessa mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Ootko sitä mieltä että Jeesus ei pysty mihinkään mihin ihminen ei pysty?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Ootko sitä mieltä että Jeesus ei pysty mihinkään mihin ihminen ei pysty?
Olen sitä mieltä, että Jeesus uskoi! Ja olen sitä mieltä, että meille annetaan kaikki, mihin me uskomme! Ihmeet ei vaadi kuin uskoa, mutta ihmiset ovat täynnä epäuskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Mees ny hakeen jotain psykoosilääkkeitä ja kiireesti. Kuullostaa harhoilta.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja ap:te ketkä uskotte tähän juttuun niin mitä tekisitten tässä tilanteessa?
Ota yhteys johonkin paikalliseen seurakuntaan, esim vapaaseurakuntaan tai helluntaiseurakuntaan, niissä on uskovaisia ihmisiä, jotka pyynnöstä ajaa pois demoneja. Koska kyse on nyt demonisesta ilmiöstä ja siitä et pääse eroon muutakuin sillä että ne ajetaan teidän kodista pois ja niitä ei voi sieltä ajaa pois kuin elävässä uskossa oleva ihminen. Ja mielellään joku kokenut sellainen. ELi yhteys seurakuntaan ja he auttavat pääsemään eroon niistä. Varmasti täällä ehdotetaan kaikenmaailman selvännäkijöitä ym mutta ei kannata. Jos pysyvästi haluatte rauhan asuntoon niin tee kuten ehdotin. Ja huom ei siis mitään leipäpappia paikalle vaan oikeesti joku sellanen joka tietää näistä asioista, niitä löytyy parhaiten noista seurakunnista jotka mainitsin. Missäpäin asutte, mietin vaan tietäisinkö itse jonkun joka asuis siellä lähellä?