Meillä kummittelee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aaaveet pois!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aaaveet pois!

Vieras
Tätä on jatkunu viime marraskuusta asti! muutettiin tähän lokakuussa. Tykätään kämpästä mutta oudot tapahtumat alkaa pikkuhiljaa musertaa mieltä!

Ainakun "läksytän" lapsille, televisio sammuu oudosti siten että siihen tulee lumisade. Kanava ei vaihdu,eikä digiboxikaan sammu. ihan kummallista!!
TÄTÄ tapahtuu JOKAKERTA kun esim, komennan hieman äkäisemmin tai torun tms.

Illalla voi kuulla kuinka tässä kämpässä "eläisi" joku muukin kuin me.
Esineitä siirtyy paikoista toisiin ja VARSINKIN Silloin kun ollaan oltu pois kotoota, tullaan takasin niin joitain kamoja saattaa löytyy ihan eriskummallisista paikoista.

Mies sanoo että miksi minä tärisytän jalkaa sängyssä joka ilta.
Minä menen nukkumaan YÖLLÄ kun olen saanut kaikki hommat valmiiksi.
(opiskelen kotoota).

olen itsekin tuntenut tuon tärinän joskus.
Se tuntuu siltäkuin toinen tärisyttäis omaa jalkaansa maatessaan sängyssä ja oon siitä miehelle joskus äkäisenä laukonu ties mitä maailman kirosanoja kun herää kesken unien siihen. Ja kun tärinä vaan jatkuu ja jatkuu ja oon katsonu miestä ja hänen kehoaan,mikään paikka ei liiku ja mies kuorsaa.

Lapsi antelee tavaroita tyhjään, ja naureskelee. osottaa ylös kattoon nurkkaan "pappa kattooooo tuo!".

Alakertaan on kuollut joku vanha pappa muuan vuosi sitten sydäriin.
Naapuri tunsi sen ku se kävi aina siivoamassa sille ilmaseksi kun pappa oli niin vanha ja huonossa kunnossa ettei pystyny itse toimiin.

ÄRSYTTÄVÄÄ!!!

Ja, silmänurkista VOI nähdä selvästi nopeasti lipuvia hahmoja. Yleensä niitä näkyy eniten lasten huoneessa ja eteisessä!

Myös äitini huomautti asiasta ollessaan vierailulla.

Mieheni vanhempi sisko sanoi myös kokeneensa jotain eriskummallista nähtyään esim juuri niitä mustia nopeasti eteneviä hahmoja.

Joskus kun istuu sohvalla tai vaikka lattialla, tuntee kuin joku silittäisi tukkaa!

Lapsetki on tästä sanoneet.

Meinaa oikeesti hermo mennä.

Niin kauan ne saa olla siellä missä minä oon jos niitä kerran on olemassa,mutta kuhan ei ala liian tuttavalliseksi meneen. Nyt meinaa jo vähän mennä.
Ei nimittäin kiinnosta ees peittoja heilutella ukon kans ku tietää että joku on kumminki lakanoiden välissä tuijottamassa!

se viiminen lause oli lähinnä "heitto" . Eipä siinä, on kyllä monesti myös kutina että joku tuijottaa makkarissa. Lapset on siitäki sanonu että joku setä käy heitä aina katsomassa.

:D outo juttu. En pelkää,mutta tuntuu karmivalta. mies ei usko vaikka mitä tämmösiä tapahtuu. aina vaan toitottaa "s eon joku normaali juttu kumminki". vaikkaki tiiän että sen päänsisässä ihan varmasti pyörii myös se vaihtoehto että mitä jos "se onki kummitus?"

Joku joskus sanoi, että niille pitäisi sanoa että on aika jatkaa matkaa eteenpäin toispuoleiseen. Että tuollainen auttaisi. Tiedä sitten.
Pyydä joku (en tiedä miksi niitä sanotaan, ns. ghostbusters) häätämään niitä pois?

Jos asia mietityttää kannattaa ottaa yhteyttä johonkin henkilöön, joka taas saa yhteyden henkimaailmaan. On varmaan ainoita jotka osaavat auttaa teitä. Mistä löytää, en tiedä..

Mä en kyllä varmaan pystyis oleen tommosessa talossa. Oon ihan liian herkkä :/

Mun kauhukuva on se, että yöllä herätessä joku seisois sängyn vieressä tuijottamassa. Hyi yök mikä ajatus, etenki talvisin kun on pimeetä.

Usein tällaiset tapahtumat alkavat jos perheessä on murrosikäinen tyttö..onko teillä?Meillä myöskin kummitteli kun tähän taloon muutettiin 7v.sitten.Nyttemmin ei enää ole kummallisuuksia tapahtunut/kuulunut.

Alkuperäinen kirjoittaja millis:
Jos asia mietityttää kannattaa ottaa yhteyttä johonkin henkilöön, joka taas saa yhteyden henkimaailmaan. On varmaan ainoita jotka osaavat auttaa teitä. Mistä löytää, en tiedä..

kyllä mä tiiän mistä löytää niitä! :)

mua ei pelota, oikeestaan ketään ei pelota. Paitsi tyttö joskus tokaisee että "äiti mua pelottaa ku se setä taas kävi kattoo" Mutta tyttöki on sinut asian kanssa melko hyvin.. Musta on tavallaan ihan kivaa ku on joku tommonen "joka on kiintynyt meihin" ja minä oon tavallani "kiintyny" siihen. Mutta oon miettiny tosissani sitä että jonkinlainen rauha tähänki hommaan on tultava. Aaattelin sen vaan tänne ilmasta jos jollain ois jonkilaista kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja jup:
Usein tällaiset tapahtumat alkavat jos perheessä on murrosikäinen tyttö..onko teillä?Meillä myöskin kummitteli kun tähän taloon muutettiin 7v.sitten.Nyttemmin ei enää ole kummallisuuksia tapahtunut/kuulunut.

me asutaan länsi-lapissa :) Kemissä.
Tää kerrostalo on rakennettu jotain öö 64?
Ja vanhin tyttö on 6. nuorin lapsista poika 2.w

:D pitäskö asentaa joku videocam paikalle esim yöksi?
ois oma "paranormaali activity elokuva purkissa sitten aamulla" :D

Hui :o ,meillä taas levinny tuuletin,telkkari,digiboksi ja pari lamppua sen jälkeen,kun äitini kuoli...Voi kyllä ihan vanhuuttaankin nuo vehkeet rikkoutua :/

Mut eka asunto missä koira viihtyy haukkumatta yksin ollessaan,liekkö rekulla mieluista seuraa(koira 5v)...Välillä istuu tyhjän sohvan eessä ja tuijottaa tyhjyyteen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
se viiminen lause oli lähinnä "heitto" . Eipä siinä, on kyllä monesti myös kutina että joku tuijottaa makkarissa. Lapset on siitäki sanonu että joku setä käy heitä aina katsomassa.

:D outo juttu. En pelkää,mutta tuntuu karmivalta. mies ei usko vaikka mitä tämmösiä tapahtuu. aina vaan toitottaa "s eon joku normaali juttu kumminki". vaikkaki tiiän että sen päänsisässä ihan varmasti pyörii myös se vaihtoehto että mitä jos "se onki kummitus?"

Meillä yhdessä asunnossa kummitteli. Aina kuului kun ulko-ovi avattiin ja laitettiin kiinni (siitä siis kulki ) ja tämän kuuli kaikki meillä asuvat jopa koira. Talvella ku tätä oli jatkunut ja jatkunut ja aina tuli kylmä viima siitä ovesta, tokasin kerran: On se perkele kun on olevinaan niin kummistusta että, luulisi sitä sitte kulkevan seinien läpi tai pysyvän sisällä tai pihalla. Kerrankin vielä kun ovi turhaan aukeaa mä naulaan sen kiinni! :kieh:
Tän jälkeen se ravaaminen loppui... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja jup:

me asutaan länsi-lapissa :) Kemissä.
Tää kerrostalo on rakennettu jotain öö 64?
Ja vanhin tyttö on 6. nuorin lapsista poika 2.w

:D pitäskö asentaa joku videocam paikalle esim yöksi?
ois oma "paranormaali activity elokuva purkissa sitten aamulla" :D

Meillä kuului niin hullua kuin se onkin..puhelimen pistorasiasta ihmisten keskustelua..ihan kreisiä..mutta niin vaan oli.Askeleita ja se tunne että joku oli läsnä.Välillä kuului kun joku juoksi ulkona puutarhassa..ei siellä ketään ollut kuitenkaan..

Itse kristittynä kutsuisin jonkun papin tms. paikalle, siis sellaisen joka tunnustaa tollasen kummittelun tosiasiaksi, ja kysyisin neuvoa. Jos ajatus tuntuu teille kovin vieraalta, koittakaa just tota konstia jonka joku sanoi, että kun tuntuu aaveita olevan läsnä, ystävällisesti mutta jämäkästi kehottaa jatkamaan matkaa. Jotenkin lastenkin takia pitäis saada ne pois.

Uskon sinua, koska olen kokenut samaa.
Talossa oli asunut korkean tason vapaamuurari, ja kuulin myöhemmin asiaan perehtyneeltä, että heidän rituaaleihinsa (joihin liittyy korkealla tasolla mm saatananpalvontaa ja vaikka mitä kiroamisia) kuuluu tietynlainen henkien palvonta, joka nimenomaan ilmenee sitten kotona esim tavaroiden siirtymisenä yms.

jos kirjaudut sisään voin laittaa yv:tä tarkemmin... Olen siis ihan tosissani aiheesta.

Alkuperäinen kirjoittaja millis:

kyllä mä tiiän mistä löytää niitä! :)

mua ei pelota, oikeestaan ketään ei pelota. Paitsi tyttö joskus tokaisee että "äiti mua pelottaa ku se setä taas kävi kattoo" Mutta tyttöki on sinut asian kanssa melko hyvin.. Musta on tavallaan ihan kivaa ku on joku tommonen "joka on kiintynyt meihin" ja minä oon tavallani "kiintyny" siihen. Mutta oon miettiny tosissani sitä että jonkinlainen rauha tähänki hommaan on tultava. Aaattelin sen vaan tänne ilmasta jos jollain ois jonkilaista kokemusta.

Viestistäsi ymmärsi, että setä ei ole toivottu, mutta kiva jos ei olekkaan niin haitaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja memmu123:
Ettei vaan olisi liian vilkas mielikuvitus ? :laugh:
Tai miksette ota ja muuta pois ? Tai pyydä joku meedio tutkimaan paikkaa :saint:

tuskin on mielikuvitus koko poppoolla :D
ja muilla jokka täällön käyny.

Tää ei oo nyt semmosta "kummitus juttua että hei sillonko kello löi 12 niin veitsi välähtää, kurkku katkeaa isä tekee kurkku voileipää!!!!!"

vaan semmosta " nii ja sitte ja sitte ja aaah blääh.." <-- siis normaalia jorinointia siinä missä ihmisistäki. en ole semmoinen "himo kummitus uskovainen" vaan ajanmyötä on sattunu kaikenlaisia juttuja.

Oon minä sille papalle sanonu muutaman kerran että mene pois.
Niin on muutamaksi päivää kavonnu.

Nyt juuri äsken sanoin että menkää valoon keitä lie olettekaan. että minä en sitä valoa näe,mutta te näätte. tuli jotenki "omituinen" olo sen jälkeen.

Eka lausees viittai siihen että lapses tiedostamattaan jotenkin aiheuttaa tv:n sammumisen...onhan ihmisessäkin sähköä ja energiaa.
Mutta tuon perusteella mitä kerroit enemmän niin oikeesti jotain pahaa on talossa jossa asutte, ehkä joku naapuri pelannu spiritismiä?! Pappa siellä ei kummittele, kuolleet ei voi niin tehdä. Ainut fiksu keino on pyytää papilta kodin siunaus tai itse siunata koti Jeesuksen nimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Tai miksette ota ja muuta pois ? Tai pyydä joku meedio tutkimaan paikkaa :saint:

Tää ei oo nyt semmosta "kummitus juttua että hei sillonko kello löi 12 niin veitsi välähtää, kurkku katkeaa isä tekee kurkku voileipää!!!!!"

vaan semmosta " nii ja sitte ja sitte ja aaah blääh.." <-- siis normaalia jorinointia siinä missä ihmisistäki. en ole semmoinen "himo kummitus uskovainen" vaan ajanmyötä on sattunu kaikenlaisia juttuja.

Nyt juuri äsken sanoin että menkää valoon keitä lie olettekaan. että minä en sitä valoa näe,mutta te näätte. tuli jotenki "omituinen" olo sen jälkeen.

Eikös ne meediot käytä salviaa nuitten poistoon?

Alkuperäinen kirjoittaja kore:
Itse kristittynä kutsuisin jonkun papin tms. paikalle, siis sellaisen joka tunnustaa tollasen kummittelun tosiasiaksi, ja kysyisin neuvoa. Jos ajatus tuntuu teille kovin vieraalta, koittakaa just tota konstia jonka joku sanoi, että kun tuntuu aaveita olevan läsnä, ystävällisesti mutta jämäkästi kehottaa jatkamaan matkaa. Jotenkin lastenkin takia pitäis saada ne pois.

Mietin että eikö pitäisi Jeesuksen nimeen käskeä kummitusten häipyä, eikait pahat henget usko muuten?

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

Eikös ne meediot käytä salviaa nuitten poistoon?

mitenköhän sitä käytetään?
:O

ja PELOTTAVIN PAIKKA koko tässä talossa on tän kerrostalon kellari jossa on häkkivarastot. Juttu kiertää että kauan sitten ois joku nuori naikkonen sinne raiskattu ja tehty jotain. Jutulla ei taida olla toden perää mutta silti ei oo kovin kiva kävellä sitä pitkää käytävää viimiselle häkille asti ja kun keskenkaiken sammuu valot ja tuntuu kuin joku koskettaa lämpimästi olkapäästä samalla sekunnilla kun oot aikomassa lähteä juoksemaan kohti katkasijaa. :) Ja se kosketus tuntu siltä niinku se ois yrittäny toppuuttaa "että kävele mielummin täällä pimeässä".

Minä saan suuttumalla televisioon häiriötä ja muutaman kymmentä hehkulamppuakin olen posauttanut pääni yläpuolelta kun oikein kunnolla suutun. Tunnen itsekin silloin sen virtaavan sähköisen energian itsessäni, käsistä purkautuu ulos. Tavaroiden siirtelyä tällä voimalla olen yrittänyt myös mutta en vielä osaa oikein kerätä energiaa.

Vilahtelevia hahmoja ja ääniä käskisin häipymään jos häiritsevät niinkun olet tehnytkin.

Yhteistyössä