4
4äiti
Vieras
Meilläpä taas meidän perheelle paras mahdollinen suunnitelma aatoksi: ollaan koko päivä oman perheen kanssa, ei aikatauluja, vaan nautinnollista yhdessäoloa!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4äiti:Meilläpä taas meidän perheelle paras mahdollinen suunnitelma aatoksi: ollaan koko päivä oman perheen kanssa, ei aikatauluja, vaan nautinnollista yhdessäoloa!!
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:muista, että joku voi sairastua ja suunnitelmat mennä pieleen. ei kannattaisi minusta tehdä noin minuutilleen aikatauluja ja lukkoon lyötyjä suunnitelmia. voi pettyä. meillä ei oo mitään suunniteltu ja asiat menee omalla painollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja aha:Jaa, no eipä kovin kummalliselta kuulosta...
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaMetsä:Me ollaan joulu anoppilassa, eikä tartte itte tehdä mitään. Jouluaattoaamuna juhlitaan pikkuneidin 1v synttäreitä :heart: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja muuten ok mutta:saunan jälkeen ei kiva enää pukea kaikkiin talvivermeisiin! eikä kiva pakata kamoja autoon. Parempi olla kotona tai sitten jäädä edes yöksi aatonviettopaikkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja TaikaMetsä:Me ollaan joulu anoppilassa, eikä tartte itte tehdä mitään. Jouluaattoaamuna juhlitaan pikkuneidin 1v synttäreitä :heart: :xmas:
Ja mummo passaa ja yrittää nauttia samalla itsekin Joulusta mikäli pystyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja muuten ok mutta:saunan jälkeen ei kiva enää pukea kaikkiin talvivermeisiin! eikä kiva pakata kamoja autoon. Parempi olla kotona tai sitten jäädä edes yöksi aatonviettopaikkaan.
Meillä ollut näin joka vuosi eikä ole ollut mitään ongelmaaSauna on jo alkuillasta tai jopa iltapäivällä ja kotiin tullaan vasta myöhemmin iltasella
Kerkeää hyvin kuivaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja TaikaMetsä:Me ollaan joulu anoppilassa, eikä tartte itte tehdä mitään. Jouluaattoaamuna juhlitaan pikkuneidin 1v synttäreitä :heart: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Järjetön aika herätä..Aika stressaavalta kuulostaa perheen äidin osalta, nousta nyt ennen kukonlaulua ja paahtaa pitkin päivää ympäri, mutta kukin tavallaan..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo pisti silmään että ette auta jouluruoan teossa vaan lähdette ns. "karkuun" lenkille ja tuutte valmiiseen joulupöytään. Eikö ole käynyt mielessä tehdä vastapalvelus vanhemmillesi ja valmistaa itse ukkos kanssa ateria ja lähettää isovanhemmat lasten kans ulos? Ootko koskaa tullut ajatelleeksi?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo pisti silmään että ette auta jouluruoan teossa vaan lähdette ns. "karkuun" lenkille ja tuutte valmiiseen joulupöytään. Eikö ole käynyt mielessä tehdä vastapalvelus vanhemmillesi ja valmistaa itse ukkos kanssa ateria ja lähettää isovanhemmat lasten kans ulos? Ootko koskaa tullut ajatelleeksi?
![]()
Minä olen leiponut valmiiksi vadelmajuustokakun ja tonnikalapiirakan jouluksi. Sen lisäksi leivon iltakahville vanhempieni luona joulutortut
Eli osallistun kyllä ruokien laittoon myös. Laatikot me viedään myös mukana eli vanhemmilleni jää vaan pöydän kattaminen ja riisipuuron keitto![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo pisti silmään että ette auta jouluruoan teossa vaan lähdette ns. "karkuun" lenkille ja tuutte valmiiseen joulupöytään. Eikö ole käynyt mielessä tehdä vastapalvelus vanhemmillesi ja valmistaa itse ukkos kanssa ateria ja lähettää isovanhemmat lasten kans ulos? Ootko koskaa tullut ajatelleeksi?
![]()
Minä olen leiponut valmiiksi vadelmajuustokakun ja tonnikalapiirakan jouluksi. Sen lisäksi leivon iltakahville vanhempieni luona joulutortut
Eli osallistun kyllä ruokien laittoon myös. Laatikot me viedään myös mukana eli vanhemmilleni jää vaan pöydän kattaminen ja riisipuuron keitto![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo pisti silmään että ette auta jouluruoan teossa vaan lähdette ns. "karkuun" lenkille ja tuutte valmiiseen joulupöytään. Eikö ole käynyt mielessä tehdä vastapalvelus vanhemmillesi ja valmistaa itse ukkos kanssa ateria ja lähettää isovanhemmat lasten kans ulos? Ootko koskaa tullut ajatelleeksi?
![]()
Ja mun joulu olis pilalla jos jotain tonnikalapiirakkaa pitäisi syödäNiin me ollaan erilaisia...
Alkuperäinen kirjoittaja 4äiti:Meilläpä taas meidän perheelle paras mahdollinen suunnitelma aatoksi: ollaan koko päivä oman perheen kanssa, ei aikatauluja, vaan nautinnollista yhdessäoloa!!