Meillä niin ihanat joulusuunnitelmat että en meinaa jaksaa aattoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mites tuo ruoanlaitto, eikö kuuluisi myös teidän osallistua siihen? Eikä mennä vain valmiiseen pöytään?

Ja lasten kanssa mikään ei ole niin varmaa kuin epävarmuus. Mutta jos ei haittaa, jos asiat menevätkin toisin niin mikäs tuossa. Ehkäpä itsekin jollain tasollla kerrankin suunnittelemme aattoa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaMetsä:
Me ollaan joulu anoppilassa, eikä tartte itte tehdä mitään. Jouluaattoaamuna juhlitaan pikkuneidin 1v synttäreitä :heart: :xmas:

Ja mummo passaa ja yrittää nauttia samalla itsekin Joulusta mikäli pystyy.

Olen täysin varma että isovanhemmat kyllä nauttivat varsinkin lapsenlapsistaan niin paljon että haluavat passata. Olen todella pahoillani jos omat isovanhempasi eivät teistä välitä.

En ole koskaan nähnyt ihmisiä, jotka oikeasti nauttivat toisten passaamisesta. Mutta olen nähnyt paljon naisia, jotka ovat iloisia, laittavat jouluruoat ja kaikki ja itku kurkussa sitten ovat kun kukaan ei auta. Muistakaa aina kuitenkin tarjota sitä apua ihan kunnolla. Jos tarjoamisen jälkeenkin haluvat tehdä niin sitten ok.

AP onko sulla vielä hyvä mieli joulu suunnitelmastasi, mä ainakin toivon että on , mulle tuli niin kiva olo kun luin sitä , ei kiirettä ja ihmisiä ympärillä, ja tuo joulukävely ah, millasia ihmiset oikein on kun luullaan että ettei mikään voi onnistua, oikein hyvää joulun odotusta sinulle ja läheisillesi!

Yhteistyössä