meillä on ihan uuden rotuinen koira =)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mun mielestä siinä ei ollu juur muuta eroa kuin tuo turkki. Mun jackrusselilla oli sellainen värivirhe eli spotting eli pieniä pilkkuja ja kerran joku äijä sanoi kaupungilla että mikäs dalmatian beagle sulla siinä on :o

dalmatian beagle :laugh: :laugh: ihana

Mutta oikeesti, sulonen koira, ja näyttää minusta silträ miltä pitääkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mun mielestä siinä ei ollu juur muuta eroa kuin tuo turkki. Mun jackrusselilla oli sellainen värivirhe eli spotting eli pieniä pilkkuja ja kerran joku äijä sanoi kaupungilla että mikäs dalmatian beagle sulla siinä on :o

Anteeksi tähän en voi muuta ku :laugh: :laugh: dalmatian beagle..

*Kuvittelee risteytystä damlmatinBegle :laugh: :laugh: * :D

Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Terveisiä teiän ihanille koiruuksille :D :heart: tv: Joku jolta taas 8 lettiä tippunut :headwall:

eikä...miksei ne pysy?
se on se sinun tukka ku on niin liukas, mutta tuuppa käymään nii väännetään ne takasin =)

Niin ja tuolta niskasta on ehkä just siinä rajoilla onko tukkaa tarpeeksi että pysyvät. Luin siitä muistaaksni kuitujen mukana tulleesta ohjeesta että 10-15 cm pitää olla. Mullon nuo niskahiukset ehkä nippa nappa sen 8-9 cm. Ja liukkaat kun mitkä. Pitää katella milloin joutasi käväseen, on vieny tämä iäisyyksiä jatkuva flunssa voimat ja pari seuraavaa viikkoa on aika opiskeluntäyteisiä, ja ne 5v synttäritki pitäis järkätä...Apuva, jo viikon päästä!
:o