Meillä on niin ruma koti :( ainoa "hieno" on keittiö, jota olen vähän sisustanutkin, en vain osaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
Tuntuu, että puuttuu jotain tai on keskeneräistä. Olkkarissa on vain 2 sohvaa, matto, tv-taso yms, enkä niitäkään ole oikein osannut laittaa fiksuun järjestykseen. EN tiedä mikä se jokin on mikä puuttuu, miksi meillä on niin levottoman näköistä, kaipa se sisustus tekee.. mitään ylimääräistä ei ole hommattu seinille tms.

Keittioon olen ostanut mustat verhot jossa valkoisia kuvioita, 2 pyöreää mustaa mattoa, mustan pöytäliinan jossa valkoisia kuvioita.. keittiö on jotenkin hienon näköinen, valmiin näköinen.

Tulee oikein paha mieli kun katsoo noita kuvianne, niin hienoa joka asunnossa :( Miksei meillä ole vaikka kuinka olen yrittänyt

Äläs kuule ap nyt masennu. Kovinkaan moni tavallisen kodin ihminen ei varmaan viitsi laittaa kodistaan kuvia tänne pällisteltäviksi ja mä kyllä luulen, että suurimmalla osalla kodit ei ole mitään "esittelykoteja" eikä tarvikaan olla :) Mulla tulee muuten teidän keittiöstä kuvauksen perusteella enemmänkin mieleen makkarin, olkkarin tai työhuoneen väritys. Olis kiva tosiaan nähdä teidän mustavalkoinen keittiö :)

Ehkä se on se värikkyys joka teiltä puuttuu? Ja höps, aika paljon täällä on ihan tavallisia koteja eikä mitään sisustushirviöitä :) Sun pitää vain miettiä millaisesta itse tykkäisit, millaisessa viihtyisit... älä vertaa muiden koteihin vaan tee ihan omanlaisesi pesä :) :hug:

Luulen et kaikki näkee oman kotinsa ehkä hiukan erilaisena kuin toisten.

Usein mä ihailen muiden koteja ja omasta niin viis veisaan. Tärkeintähän on loppujen lopuks se et tuntuu hyvältä olla siellä. Mä rakastan miettiä persoonia asuntojen takana.

Mut kuten sanottu täällä, kuvia niin vinkkejä tulee. Mut mä nyt en oo niin sisustaja, teen nii ko hyvältä tuntuu. Siks moni pitääki liika rikkonaisena tuota meinki kämppää.

Musta-valkoinen on maailman tylsintä sisustusta. Tee kodistasi ihan kodin näköinen. Itse en sisusta, kun ei ole intoa eikä varaa, mutta naistenlehdissä ja tv:n sisustusohjelmissa näkee joskus jotain kivoja juttuja, jotka voisi itsellekin sopia.

kivat nukkapintaiset puna/musta/valkoiset kolmiosaiset taulutkin ostin keittiöön (ikea?) mutta en ole saanut aikaiseksi kiinnittää niitä ja olen miettinytkin, että sopiiko sellaiset edes keittiöön :(

Olisi jotain muutakin väriä kuin mustaa ja valkoista

Yhteistyössä