Meillä on ollut jonkun aikaa hieman hiljaista tuolla makkarin puolella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppo saalis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppo saalis

Vieras
Seksiä on ollut ties koska viimeksi. Eipä ole edes napannut yhtään.

Olen hieman hoikkunut tässä muutaman päivän aikana. Mies tuli eilen töistä ja kävi heti takapuoleeni kiinni. Tunsin olevani imarreltu, vaikka mies osoittikin noin alkukantaista himoa. Meidän vaan piti odottaa ihan sikakauan, kun meillä oli yövieraskin täällä, ennen kun päästiin hiljakseen toimiin. :p
Mutta voi jessus että teki hyvää tajuta olevansa tosi haluttu. Ehkä minun repsahtanut kotiäitilook alkaa olla historiaa ja seksikäs naaras on kuoriutumassa esiin. :D Tai sitten ei, mutta tuollaista haluaisin kokea useamminkin. :xmas:

ihanaaa - tollaset spontaanit eleet saavat ainakin minut ihan kuumaksi.. Mä en voi pitää miehestäni näppejä erossa hetkeäkään sen jälkeen kun käy käsiksi tolleen yhtäkkisesti :)

[QUOTE="asd";22330237]ihanaaa - tollaset spontaanit eleet saavat ainakin minut ihan kuumaksi.. Mä en voi pitää miehestäni näppejä erossa hetkeäkään sen jälkeen kun käy käsiksi tolleen yhtäkkisesti :)[/QUOTE]

Juu, toi on muuten ihanaa :) Mies nappaa syliin tai just tarttuu tiukasti kiinni, kauheen alkukantasta mutta jotenkin niiiiin ihanaa, eihän siinä voi muuta kuin vaan sulaa :p

Yhteistyössä