Meillä on seitsemän lasta pienillä ikäeroilla. Haluatko kysyä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Blondi";29861224]Ootko käyny lastes kanssa Porvoossa?[/QUOTE]

Niin, tokihan minulla ei ole muuta tekemistä kuin keksiä jotain näin arkipäiväisiä provoja. Kannattaa varmaan viritellä provotutkaansa tai keksiä muuta ajanvietettä kuin "provojen" tunnistelu :)
 
En halua. Ihmettelen vaan miten jotkut ei koe laiminlyövänsä pieniä lapsiaan tekemällä niitä liikaa. Itse en mitenkään ehtisi huomioida ja olla läsnä jos lapsia ois pitkä liuta. Toki lapset sopeutuu, mutta en halua että omieni täytyisi joutua sopeutumaan.
 

Yhteistyössä