meillä on sisällä niin kuuma et kolmeen yöhön kukaan ei ole juuri nukkunut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
|O

päivisin kaihtimet kiinni ja räppänät kiinni, vasta illalla kun viilenee olen aukonut kaikki lävet vaan ei auta!! kokoajan niin hikinen ja inhottava olo. mitään viipperääkään viitsis enää tän roinan keskelle hankkia kun muutenkin koitan karsia tavaroita tässä muuton kynnyksellä, eikä sellainen sitäpaitsi edes varmaan mahtuis meille vaikka olis millanen miniviipperä... oon ihan kypsä tähän tavaran määrään ja siihen et puolet on pakattu, mikään tavara ei ole paikallaan, jokapaikassa on laatikoita ja säkkejä, mitään et löydä ja mua tuskastuttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................. |O

eikä tää valittaminenkaan helpota, byhyääää... :'( :kieh: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Yel02:
No mut jos ootte muuttamassa siitä kämpästä pois niin eikö se lohduta että kohta pääsette sieltä pois? :)

no ei just tällä hetkellä kun on niin tuskanen olo :ashamed:
tätä epämäärästä kaaosta on kestänyt jonku kuukauden ja toinen mokoma edessä, tuun hulluks :ashamed:

Mä laitoin just kaurakissan pakkaseen kylmenemään, jospa toi 2v. tykkäisi ottaa sen kohta unikaverikseen ja nukahtaisi. Odottelen jo innolla viileämpiä ja pimeämpiä iltoja, että sais lapset helpommin nukkumaan.

Yhteistyössä