Meillä on tänään 1v kuvaus ja perhekuvaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuvaaja ennakkoon kyseli kaikenlaista ja sanoin, että ei varmaan oteta kuin ne 1v kuvat ja stiten perhekuvat. Eli ei lapsista yhdessä erikseen.

Mutta pitäisikö sittenkin ottaa? Ihan siltä varalta, että joku tahtoo kuvan vain meidän lapsista eikä minusta ja miehestä. :D Lähisukulaiset niitä kuvia on yleensä halunneet tilata enkä osaa sanoa, että mahtaako ne haluta mun ja miehen pärstää.

Minulla tapana antaa lasten kuvia vain isovanhemmille. En itsekään tykkää pitää hyllyillä sukulaislasten kuvia, niin en jaa omiemmekaan kuvia muille sukulaisille. En varmasti laittaisi hyllyyn esim mieheni siskon kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
jos itse ottaisin tollaset kuvat niin en kyllä tunkis kuviin miehen kanssa vaan ihan pelkästään lapset keskenään ja sitten mahdollisesti erikseen lapsista...

No siis haluan perhekuvan joten todellakin me menemme miehen kanssa myös siihen kuvaan. Kuopuksen 6kk kuvien yhteydessä otettiin lapsista keskenään kuvia. Nyt tahdon ihan meitä itseä varten tuollaisen perhekuvan. Olen ihan varma, että omat vanhempani ja miehen vanhemmat tahtoo sellaisen kuvan missä minä ja mieskin ollaan mutta.... voi olla että tahtoisivat vielä erikseen lapsistakin. Hankalaa enkä kyll ämitään soittorinkiä suorita.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
Minulla tapana antaa lasten kuvia vain isovanhemmille. En itsekään tykkää pitää hyllyillä sukulaislasten kuvia, niin en jaa omiemmekaan kuvia muille sukulaisille. En varmasti laittaisi hyllyyn esim mieheni siskon kuvia.

No minulla on tapana, että jos joku tahtoo niin minä tilaan kelle tahansa minkä tahansa kuvan tahtovat. Ja omat jo aikuiset sisarukseni ovat kyllä aina halunneet tilata (ja siis itse ostaa) näitä lastemme kuvia ja esilläkin näyttävät niitä pitävän. Itse en tyrkytä kenellekään mitään kuvia.

Yhteistyössä