Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Myy, vaikka nyt selvensitkin niin en silti edelleen ole kanssasi samaa mieltä. Eli erilaisia ollaan siinä mielessä, mutta sitähän se täällä elämässä on
Itse koin, että vauva tarvii oman kodin rauhaa eli en ollut menossa aamupäivä ja sitten taas iltapäivä. Koin, ettei mullakaan ole kiire minnekään vaan nautin ihan siitä rauhasta ja olemisesta vauvan kanssa. Vauva ei mielestäni tarvinnut jatkuvaa viriketulvaa vaan koti riitti.
Kuitenkin ollaan lasten kanssa reissattu, juuri tulimme eilen etelän matkaltakin eli ei me kotiin kuitenkaan olla linnottauduttu, kun tiedän, että tästä kenties sitten vedät seuraavan ääripään esiin, että mikäs siinä jos kotiin verhojen taakse haluaa linnottautua =)
niin no ihmisiä on erilaisia, mun ainoo kontakti ulkomaailmaan oli olla pois kotoa, kaverit ns. kun hylkäs kun raskaaksi tulin. ei meillä kukaan koskaan käynyt kahvilla tai mitään, päähän siinä ois hajonnu jos oisin vaan kotona ollut.
mähän en itse näitä ääripäitä ole tässä vedellyt esiin, koitin selventää omaa näkemystäni mut jatketaan vaan samaa rataa..
ELI jos kokee sen hankalaksi lähteä hankalan vauvan kanssa jonnekin niin sitten pitää jäädä kotiin. mä istuin ekat 4kk kotona pienen vauvan kanssa, sitten vasta otin elämästä ite kiinni.
joillekin riittää se että voi olla kotona vaan, kun siellä varmasti käy vieraita, meillä ei käynyt niin ihan oman järjen kannalta oli fiksumpaa olla pois kotoa muutamia tunteja kerrallaan.
niin kuin itsekkin sanoit, ollaan tästä erimieltä, jo ilmeisesti senkin takia että meillä oli aivan eri tilanteet kun oli tää vauva aika menossa.
lähen hakemaan sitä rautalankaa nyt.