Meille ei tule ketään käymään jouluna :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulumummo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulumummo

Vieras
Joka vuosi ollaan rampattu anoppilat ja mun vanhemmat jouluaattona,koska ovat pyytäneet käymään. Tänä vuonna tehdään poikkeus ja ollaan kotona,koska meillä on koiranpentu jota ei voi koko päiväksi jättää yksin kotiin. Pyydetiin sitten että vuorostaan isovanhemmat tulisivat meille jouluaattona tai edes nyt viikonloppuna käymään ja kukaan ei "ehdi". Olen niin surullinen :( Olen leiponut pakkasen täyteen kaikkea hyvää jouluherkkua ja odottanut että saan laittaa pöydän koreaksi,rakastan ylipäätään ruuan ja herkkujen laittamista ja tarjoamista :)
Molemmat mummolat käskivtä meidän tulla hakemaan lahjat etukäteen ja sillä selvä. Voi olla että ollaan seuraavakin joulu kotona kun ei tuon vertaa voi että toisivat lahjat lapsille!

Meillekään ei tule vieraita, mutta syy on siinä että ollaan kipeänä, ja tarttuisi jos tulisi kylään joku. No nyt on sitten kinkkua ostettu vieraitakin varten, just uunissa paistelen kun tuli ostettua aikas iso kinkku...

Meillekään ei tule ketään ja olen siihen tyytyväinen. Kerrankin saadaan olla ihan kaikessa rauhassa ilman ylimääräistä väkee. Ennen ollaan oltu aina joko miehen tai mun vanhempien luona.

Joka vuosi ollaan rampattu anoppilat ja mun vanhemmat jouluaattona,koska ovat pyytäneet käymään. Tänä vuonna tehdään poikkeus ja ollaan kotona,koska meillä on koiranpentu jota ei voi koko päiväksi jättää yksin kotiin. Pyydetiin sitten että vuorostaan isovanhemmat tulisivat meille jouluaattona tai edes nyt viikonloppuna käymään ja kukaan ei "ehdi". Olen niin surullinen :( Olen leiponut pakkasen täyteen kaikkea hyvää jouluherkkua ja odottanut että saan laittaa pöydän koreaksi,rakastan ylipäätään ruuan ja herkkujen laittamista ja tarjoamista :)
Molemmat mummolat käskivtä meidän tulla hakemaan lahjat etukäteen ja sillä selvä. Voi olla että ollaan seuraavakin joulu kotona kun ei tuon vertaa voi että toisivat lahjat lapsille!

Voi me tultais mielellamme :)

Mun äitini tuskailee, että oli kurjaa juosta lasten kanssa pitkin mummoloita koko joulu. Hänelle ei pälkähtänyt koskaan päähän kutsua mummoja meille. No, sympatiaa häneltä ei ainakaan heru, nyt mulla on lapsia, ja nämä nykyiset mummot eivät hievahdakaan kotoaan jouluna. Eli meidän pitäisi juosta vuorostamme.

Mulla on sen verran ruokaa, että isovanhemmat saisivat halutessaan tulla meille, mutta todennäköisesti ketään ei näy. Silloin ollaan sitten kotona omalla porukalla ja nautiskellaan rauhasta. Kutsuttu on, mutta en osaa pettyä, vaikkei ketään näykään. Iloista ja rauhallista joulua ap:n perheelle myös!

Yhteistyössä