Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:OOOOI, onnea onnea :heart: :heart:
Kuinkas itse voit sektion jälkeen ? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Alkuperäinen kirjoittaja Loka:OOOOI, onnea onnea :heart: :heart:
Kiitos kysymästä, hyvin voin. Ainut on että nauraa ei kykene ollenkaan ja kaikki yläkropan lihakset on ihan jumeksessa, muuten tosi hyväkuntoinen olen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Alkuperäinen kirjoittaja Loka:OOOOI, onnea onnea :heart: :heart:
Kiitos kysymästä, hyvin voin. Ainut on että nauraa ei kykene ollenkaan ja kaikki yläkropan lihakset on ihan jumeksessa, muuten tosi hyväkuntoinen olen
![]()
No hyvä =)
Ajattelinkin että varmaan suht. hyvässä kunnossa olet kun olet näin pian päässyt kotiutumaan =)
Jouduitko "karkaamaan" eli sanomaan että tää mami lähtee nyt vai pääseekö tein sairaalassa pois näin pian ?![]()
Ite oisin neidin aikana halunnu kotiin jo aika pian , mut sairaalassa kuulemma pidetään leikkauksen jälkeen 4 yötä :/
Jos kaikki tän toisen kaa menee hyvin niin mie kyllä ajattelin lähteä tuon kolmen yön jälkeen kotiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Alkuperäinen kirjoittaja Loka:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Alkuperäinen kirjoittaja Loka:OOOOI, onnea onnea :heart: :heart:
![]()
No hyvä =)
Ajattelinkin että varmaan suht. hyvässä kunnossa olet kun olet näin pian päässyt kotiutumaan =)
Jouduitko "karkaamaan" eli sanomaan että tää mami lähtee nyt vai pääseekö tein sairaalassa pois näin pian ?![]()
Ite oisin neidin aikana halunnu kotiin jo aika pian , mut sairaalassa kuulemma pidetään leikkauksen jälkeen 4 yötä :/
Jos kaikki tän toisen kaa menee hyvin niin mie kyllä ajattelin lähteä tuon kolmen yön jälkeen kotiin![]()
Mä sain ite valita lähdenkö tänään vai jäänkö huomiseen, eli ei tarvinnut ns. karata. Meillä oli se 3-4 sektion jälkeistä päivää pitää olla ja tänään juuri tuo 3. päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Otan osaa. Aina ei voi saada tyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja tosi harmaana:Kun nykyaikana suositaan sektiota!
Siis sen ymmärrän jos siihen on pakon sanelemat jutut.
Mutta kun monet mukavuussyistä haluaa sektion! Hyi hellll... olkoot semmoset tekemättä lapsia, jos ei kestä synnytyskipua ei ole valmis saamaan lastakaan!
Minunkin pari tuttua vaatinut sektion ihan väkisten, ja tiedän että ns. mukavuussyistä.
Mutta onnea ap:lle! Teidän tilannetta en tiedä. Tulipa vain tässä mieleen. Kaikki julkkiksetkin liki hehkuttaa sektion onnea.