Minunkin anoppi harrastaa tätä, olemme täyshoitola

Kehuukin kun meille tulee että on niin mukava tulla kun saa levätä ja olla vain.
Olen koettanut heti alusta lähtien että voi meillä keittää itse kahvit tai tehdä jotain, vaan ei

Monet kerrat itkettänyt anoppia tahtomattani kun olen sanonnut että keitä itse kahvit.
Harmittaa, anoppi on kyllä muuten ihan mukava ihminen ja hyvin tomera mutta tuo kyläily

se on kamalaa, vesilaskin pitää rouvalle viedä käteen jos nyt sattuu janottamaan

Jos et vie ja sanot että senkun haet itse keitiöstä vettä kraanasta alkaa pillittäminen kuinka olen julma

Anoppi on ilmoittanut että hän on tottunut kun kylään menee että voi mennä kädet sivuilla ja jos jotain tekee mieli isäntäväki sen toteuttaa niin ettei itse tarvitse nousta kuin vessaan tai nukkumaan.
Valitettavasti tämä vastavuoroisuus ei sitten toimi anoppilassa

Siellä joudut kirjaimellisesti tekemään kotitöitä

Anoppi kyllä osaa vaati mitä pitää tehdä hänellä mutta itse toimii silloinkin työnjohtajan roolissa

Tästä jos erehdyt sanomaan on kommentti että heidän puolella sukua on totuttu siihen että omat lapset (miniät ym) auttava heti eikä kyseenalaista.
En edes muista milloin viimeksi kävimme anoppilassa, mielummin minä näistä vaihtoehdoista otan sen että tulee meille kerta vuodessa ja passaan sitten sen vesilasinkin käteen.