Meille syntyi 18.8.2009 pieni poika rv31+1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nellan mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nellan mami:
Kuinka kauan teillä on ollut vauvat sairaalassa, joilla siis keskosena syntynyt?

Neiti pääsi kotiin kun saavutti syntymäpainonsa 2000g ja ikää oli silloin 10pv.
Hengitteli alusta asti itse ja söi hyvin ilman nenämahaletkua.
Tarvitsi sairaalassa ollessaan valohoitoa ja lämmitystä :)
Sokerit heitteli pari päivää, mutta sitten kub söi hyvin-tasoittuvat.

No mie itse halusin jo ktiin, kun kaksi pientä on täälläkin. Ja vauvaa kyllä käydään sairaalassa kattomassa. Meillä vaan pieni on yli 100km päässä. Mahollisesti maanantaina pääsee omaan sairaalaamme.

Alkuperäinen kirjoittaja ww:
Kuinka kauan teillä on ollut vauvat sairaalassa, joilla siis keskosena syntynyt?

etkö itse ole vauvasi seurana,vai oletko yöt kotona?

No tuon ikäiset ovat yleensä jokusen viikon sairaalassa, ei siellä yötä päivää tarvita.

Meikäläisen esikoinen syntyi rv 34, 1215 g, sairaalassa 4 viikkoa, kotiutus 1750g.
Kuopus syntyi rv 34, 1270 g, paljon hämminkiä, kotiutus liki 3 kk päästä.

Ei todellakaan mitään järkeä olla yötä sairaalassa.

Onnea ap:lle! Hyvät viikot jo, ja hyvä lähtöpaino!

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Alkuperäinen kirjoittaja ww:

etkö itse ole vauvasi seurana,vai oletko yöt kotona?

No tuon ikäiset ovat yleensä jokusen viikon sairaalassa, ei siellä yötä päivää tarvita.

Meikäläisen esikoinen syntyi rv 34, 1215 g, sairaalassa 4 viikkoa, kotiutus 1750g.
Kuopus syntyi rv 34, 1270 g, paljon hämminkiä, kotiutus liki 3 kk päästä.

Ei todellakaan mitään järkeä olla yötä sairaalassa.

Onnea ap:lle! Hyvät viikot jo, ja hyvä lähtöpaino!

no en sanonutkaan että pitäisi olla yöt sairaalassa,kysyin vain. Itsekkin olin yöt kotona ja päivät sitten hoitamassa vauvaa,sen mitä nyt sai hoitaa.

meidän 29+5 syntynyt oli sairaalareissulla 7 viikkoa, oli sen verran pienipainoinen syntyessään. tuosta ajasta hengityskoneessa vain 3 pv. kun syntyi, sanottiin, että siihen kannattaa varautua, että laskettuun päivään asti on sairaalassa, ja jos pääsee aiemmin kotiin on se mukava yllätys=).

niin, ei siellä sairaalassa ts. keskolassa yötäpäivää voi olla, vaan tietyt ajat on vanhemmille, jolloin vauvaa käydään hoitamassa. itse elin aamu- ja iltavuoroa kenguruhoitoa, tissitystä ja ihailin vauvaa kaapissa... keskipäivä oli rauhoitettu hoitotoimenpiteille, jolloin ei osastolla saanut olla.

Meille syntyi 18.8.2009 pieni poika. Mitat: 1830gr ja 42,5cm. :heart:
onnea paljon! Meidän pieni linnunpoikanen syntyi 8,5 vuotta sitten 31+2 viikolla, painoa 1260 gr ja pituutta 38 cm. Nyt reipas tokaluokkalainen.

Uusimmat

Yhteistyössä