Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Paljon onnea!millä rv:lla syntyi?
Rv 40. Ett ihan täysaikainen. En oikein tidä, miksi oli noin pieni, muut on olleet isompia. Mutta ehkä on sitäkin pippurisempi. B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Paljon onnea!millä rv:lla syntyi?
no,hö :/ tuskin on,laita vaan päivä meillekkin...Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Onneksi olkoon! Milloin tyttö syntyi?
JOulun jälkeen. Ihan tarkkaa päivää en viitsi laittaa. JOs mnaapureilla on tiimarivihkot.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Paljon onnea!millä rv:lla syntyi?
Rv 40. Ett ihan täysaikainen. En oikein tidä, miksi oli noin pieni, muut on olleet isompia. Mutta ehkä on sitäkin pippurisempi. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Onnea! Miten pieni tyttö sitten oli?:flower:
2700g ja 49cm =)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Onnea! Miten pieni tyttö sitten oli?:flower:
2700g ja 49cm =)
Mä olin aika samankokoinen syntyessäniMonesko päivä syntyi? :heart: Ja luin sitten edelleen viestejä eteenpäin :ashamed: Kerro edes, että syntyikö mun pojan tai miehen kanssa samana päivänä
Poika syntynyt 29.12. ja mies 31.12.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusu:Onnea onnea!
oliko mones lapsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Paljon onnea!millä rv:lla syntyi?
Onko syy selvillä, miksi oli noin pieni?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Onnea! Miten pieni tyttö sitten oli?:flower:
2700g ja 49cm =)
Mä olin aika samankokoinen syntyessäniMonesko päivä syntyi? :heart: Ja luin sitten edelleen viestejä eteenpäin :ashamed: Kerro edes, että syntyikö mun pojan tai miehen kanssa samana päivänä
![]()
No siitä välistä, tarkalleen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onnea! minkä kokosia sun muut lapset on ollu syntyessään?
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Täh? Onko se nyt niin pieni että jengi jo kyselee syitä MIKSI oli niin pieni? Jotkut on isompia, toiset pienempiä. Ihan luonnon laki, ei kai siihen mitään sen kummempia selityksiä tarvita![]()
*ei ymmärrä*
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Sydänlämpöiset onnittelut.
sulle on y-viesti
LAitoin takaisin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Onnea! Miten pieni tyttö sitten oli?:flower:
2700g ja 49cm =)
![]()
Vietittekö uudenvuoden sairaalassa? Me oltiin tasan 2 vuotta sitten, hyvät näkymät oli Naistenklinikan viidennestä kerroksesta, sieltä niitä tulitteita kateltiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Onnea! Miten pieni tyttö sitten oli?:flower:
2700g ja 49cm =)
![]()
Vietittekö uudenvuoden sairaalassa? Me oltiin tasan 2 vuotta sitten, hyvät näkymät oli Naistenklinikan viidennestä kerroksesta, sieltä niitä tulitteita kateltiin
![]()
Kotiuduttiin just Uuden Vuoden aattona. Mutta tosiaan, siellä kaupungissa olis ollut varmaan paremmat tulitukset... oOis voinut pitkittää lähtöä jos olis hoksannut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Täh? Onko se nyt niin pieni että jengi jo kyselee syitä MIKSI oli niin pieni? Jotkut on isompia, toiset pienempiä. Ihan luonnon laki, ei kai siihen mitään sen kummempia selityksiä tarvita![]()
*ei ymmärrä*
Vauvojen keskipainoa ajatellen on pieni.
Suomessa syntyneet poikavauvat painoivat viime vuonna keskimäärin 3 556 grammaa. Tyttövauvat painoivat keskimäärin 3 439 grammaa. Pojat olivat keskimäärin 50,4 sentin pituisia, tytöt 49,6 sentin.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Täh? Onko se nyt niin pieni että jengi jo kyselee syitä MIKSI oli niin pieni? Jotkut on isompia, toiset pienempiä. Ihan luonnon laki, ei kai siihen mitään sen kummempia selityksiä tarvita![]()
*ei ymmärrä*