Meille syntyi tyttö

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Onnea! Mulla oli sama tunne, tunsin niin varmasti kantavani poikaa ni s-salissa ihmettelin että mistä tytöstä ne puhuu.. Siihen tottuu, eikä ollu pettymys vaan tosi kova yllätys.

Ap:lla nyt tuskin on pettymys, jos profiilista lukee niin 4 vai 5 poikaa ennestään..

976144wk3kmgqkhi.gif

onnea :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Onnea :flower: . Luulitko vauvan olevan poika?

Kiitos Kaikille Onnitteluista =)
Mieskin on ihan onnensa kukkuloilla tytöstä :heart:

Olin varma että tämä viideskin on poika, poikaa odotin ja poikaan varauduin, vaikkakin rakenneultrassa saimme 90 % varmuudella sukupuoliarvioksi tyttö. Olin varma että se vielä muuttuu =)

Meillä kolmas oli tyttö, ihantekemällä tehty ja neljä kuukautta meni hänet saadessa alkuun ja olin jo varma että poika kun niin tärpille meni.
Kukaan ei synnytyshuoneessa edes sanonut kumpi on ennenkuin kysyin.
Sitten paha verenvuoto ja kaavinta. Pyysin sen tyttäreni huoneeseeni.
Paljon onnea perheellenne ja isoveikoille:)

Oikein lämpimät onnittelut koko perheelle tyttövauvan johdosta! Hurmaantukaa pienestä suloisesta ihmeestänne.

Meillä myös hoidellaan nyt "jo" kuukauden ikäistä pikku-prinsessaa, joka on sujuvasti hurmannut varsinkin perheen miesväen :) isi ja kaksi isoveljeä ovat jo nyt myytyjä... Jännä juttu tosiaan, mäkin luulin odottavani kolmatta poikaa, kun raskaus eteni samanlailla kuin pojiltakin ja mieliteot myös, mutta olipahan mieluinen yllätys, kun neiti tuli!

Yhteistyössä