Meille tulee ilmeisesti ero rakkaudenkaipuuni vuoksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhjä"

Vieras
Meillä on seksiä ehkä keskimäärin kerran vuodessa, samoin suukotetaan ehkä kerran vuodessa. Halataan vähän useammin. Rakkaudesta ja tunteista ei puhuta. Nämä kaikki on miehestä kiinni, hän ei osaa tai ei halua. Tänään sanoin, että asioiden on muututtava, en jaksa enää, tarvitsen rakkautta. Ensimmäisen kerran näiden vuosien aikana kuulin, että hän rakastaa minua, mutta siltikään hän ei ilmeisesti halua muuttua. Hän ei halua erota, mutta ei myöskään antaa minulle rakkautta, jota kaipaan ihan mielettömän paljon. Minä rakastan miestäni, mutta räydyn hellyyden, seksin ja rakkauden puutteessa. Eikö olekin absurdia?

Meillä taas minä olen tuollainen.
Tosin seksiä on kerta viikkoon ja pusuja silloin tällöin. Mieheni muistaa muistuttaa minua kuinka rakastaa minua, ja minäkin rakastan häntä. En vain osaa sanoa sitä ääneen miljoona kertaa vuodessa, eikä minun mielestä siihen ole tarviskaan. Luulisi tietävän kyllä ilman, että sitä pitää muistuttaa koko ajan. Se ei vaan ole minun luonteen omaista että iltaisin kerron hänelle että rakastan häntä. Kyllähän se miestä välillä tympäiseekin, mutta ei hän yritä silti minua muuttaa ihmisenä.

Minäkin olisin äärettömän tyytyväinen, jos seksiä olisi kerta viikossa. Hyvin riittäisi kerta kuukaudessakin. Pari halausta viikossa, rakkaudesta voisi puhua vaikka ehkä viiden vuoden välein, pussata muutaman kerran vuodessa. Tai vaikeahan näitä on määritellä numeroina, tärkeintä minulle olisi se, että minä tuntisin oloni rakastetuksi. Että kokisin olevani miehelleni tärkeämpi kuin vaikka työkaveri tai kenkälusikka.

Eroa. Ihminen tarvitsee toista ihmistä jakamaan tunteita.
Et tule olemaan koskaan ätydellisen onnellinen miehesi kanssa. On olemassa miehiä, jotka osaavat ja haluavat näyttää rakkautensa. Usko minua. Olin itse suhteessa muutaman vuoden mieheen, joka ei halunnut suudella. Ikinä. Puhuin hänelle suutelemattomuudesta ja hän kertoi suudelleensa joitakin naisia koska se oli hänen mielestään esileikkiä.
Nyt minulla on mies, joka hellii ja suutelee, silittää ja haluaa tehdä minut onnelliseksi. En ikinä edes uskonut, että tällaista onnea VOI olla olemassa.
Olen niin täydellisen onnellinen. Ja olen jo aikuinen nainen.

mitä tapahtuu jos sinä halaat ja suukotat? jos alat sanoa, että hän on sinulle hyvin rakas ja että et kestäisi olla ilman häntä? Jos alat kysellä "Olenko rakas, rakastatko minua varmasti aina?" Jos ilmoittaisit muutaman kerran päivässä, että nyt on halipula, tule halimaan minua, tarvitsen sinua nyt.

Mitä tapahtuisi? Olet varmaan kokeillutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23399026:
mitä tapahtuu jos sinä halaat ja suukotat? jos alat sanoa, että hän on sinulle hyvin rakas ja että et kestäisi olla ilman häntä? Jos alat kysellä "Olenko rakas, rakastatko minua varmasti aina?" Jos ilmoittaisit muutaman kerran päivässä, että nyt on halipula, tule halimaan minua, tarvitsen sinua nyt.

Mitä tapahtuisi? Olet varmaan kokeillutkin.

Mua ainakin ahdistaisi, jos multa "koko ajan" kysyttäisiin, rakastanko. Ja vaadittaisiin halaamaan.

Mutta tuosta olen samaa mieltä, että itse voi mennä halaamaan ja suukottelemaan. Tosin eihän sitä jaksa, jos toinen ei ole ollenkaan vastaanottavainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Minäsevainolen;23399035:
Mua ainakin ahdistaisi, jos multa "koko ajan" kysyttäisiin, rakastanko. Ja vaadittaisiin halaamaan.

Mutta tuosta olen samaa mieltä, että itse voi mennä halaamaan ja suukottelemaan. Tosin eihän sitä jaksa, jos toinen ei ole ollenkaan vastaanottavainen.
Mistä puoliso voi tietää, mitä se toinen kaipaa, jos sitä ei ilmaise?
Vaihtoehtona ap: lla on oikeesti se ero!

Yhteistyössä