Meille tuli jo kuusi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
:) Koristelu on vielä vajaata, olen kertakaikkiaan niin ryyd nyt etten jaksa enää yhtääääään mitäääään. Likka on palloja laitellut.
Kumma kun ei tunnu edes kummalliselta kun on kuusi jo näin aikasin.
No, kai se iskee tajuntaan kun sen saa palamaan... tai siis kynttilät sytyttää siihen..
zzzz............. Onko kellään muulla vielä??
00020340.gif

Meillä on kans jollu jo monta päivää! On muuten kovasti yleistyny suomalaisissakin perheissä tuo, että kuusi tuodaan jo reilusti ennen joulua. KUn muutin suomeen 10 vuotta sitte ei juuri kellään ollu kuusta etukäteen ja suorastaan taivasteltiin meidän "kummallisia tapoja" :xmas: :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Meillä on kans jollu jo monta päivää! On muuten kovasti yleistyny suomalaisissakin perheissä tuo, että kuusi tuodaan jo reilusti ennen joulua. KUn muutin suomeen 10 vuotta sitte ei juuri kellään ollu kuusta etukäteen ja suorastaan taivasteltiin meidän "kummallisia tapoja" :xmas: :whistle: :D

Juu, ei tää mitään normaalia toimintaa ole, mutta näköjään ei niin harvinaistakaan kun monilla jo on.
Testaan nyt tänä jouluna onko tämä hyvä vai huono tapa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Juu, ei tää mitään normaalia toimintaa ole, mutta näköjään ei niin harvinaistakaan kun monilla jo on.
Testaan nyt tänä jouluna onko tämä hyvä vai huono tapa. :xmas:

Ehdottomasti paras tapa! :D :xmas: Kuusi sitten joutaaki pihalle heti uuden vuoden jälkeen :whistle: Mä ainaki tykkään kattoa sitä kuusta ennen joulua enkä niinkään joulun jälkeen.

Huomenna, huomenna. Haluan sen ajoissa, ett keritään vähän joulutteleen ennenkö tyttö lähtee isälleen...

Ja mies on huomenna kotona, sitt seuraavan kerran ei oo ennenkö aattona, ja mä tarviin kuusen kanssa apua.

Ehdottomasti paras tapa! :D :xmas: Kuusi sitten joutaaki pihalle heti uuden vuoden jälkeen :whistle: Mä ainaki tykkään kattoa sitä kuusta ennen joulua enkä niinkään joulun jälkeen.

Niin mäkin vähän luulen että kuusta on paljon kivempi kattoa ennen joulua ku sen jälkeen... sillon kuusen näkeminen aiheuttaa melkeinpä vain surua, kun joulu on jo ohi.

Yhteistyössä