Hain likan tänään hoidosta ja hoitaja sanoi, että likka ei kuulemma meinaa mennä huomenna alkavaan seurakunnan kerhoon. Likka on vuoden tuota kerhoa odottanut. Mä vien likan huomenna kerhoon ja voin olla siinä hetken aikaa tukena.
Kesällä likka oli kerran uimakoulussa ja sieltä tuli sitten tippa linssissä ja sanoi ettei mene sinne enää. Likalla taisi olla sellainen käsitys, että mä olen siellä hänen kanssaan. Jätettiin sitten se homma siihen, ens kesänä uusi yritys.
Tuntuu vain niin hassulta tällaiset, kun likka sitten kuitenkin suurimman osan ajasta on todella sosiaalinen ja saattaa täysin oudoillekin ihmisille jutella.
Kesällä likka oli kerran uimakoulussa ja sieltä tuli sitten tippa linssissä ja sanoi ettei mene sinne enää. Likalla taisi olla sellainen käsitys, että mä olen siellä hänen kanssaan. Jätettiin sitten se homma siihen, ens kesänä uusi yritys.
Tuntuu vain niin hassulta tällaiset, kun likka sitten kuitenkin suurimman osan ajasta on todella sosiaalinen ja saattaa täysin oudoillekin ihmisille jutella.