Meinaako teidän lapsilla tulla pupu pöksyyn, kun pitäisi aloittaa kerho tms?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Hain likan tänään hoidosta ja hoitaja sanoi, että likka ei kuulemma meinaa mennä huomenna alkavaan seurakunnan kerhoon. Likka on vuoden tuota kerhoa odottanut. Mä vien likan huomenna kerhoon ja voin olla siinä hetken aikaa tukena.

Kesällä likka oli kerran uimakoulussa ja sieltä tuli sitten tippa linssissä ja sanoi ettei mene sinne enää. Likalla taisi olla sellainen käsitys, että mä olen siellä hänen kanssaan. Jätettiin sitten se homma siihen, ens kesänä uusi yritys.

Tuntuu vain niin hassulta tällaiset, kun likka sitten kuitenkin suurimman osan ajasta on todella sosiaalinen ja saattaa täysin oudoillekin ihmisille jutella.
 
Aika normaalia tollanen. Mun tosi reipas ja sosiaalinen kolmonen alotti kerhon 3v ja alku oli takkusta, mut jäi sinne aina kuiteki pikku neuvottelun jälkeen. Mut kun oli viikon loma ja sit vielä viikon kipeenä et tuli 2vkk tauko niin tulikin pupu pöksyyn eikä suostunu jäämään. No seuraavalla kerralla jäi ihan hyvin taas. Ja oikeesti tykkäs kuinteki olla siellä kerhossa, mut joku vaan jännitti. Nyt melkein 5v on edelleen sama juttu kun alko muskari johon menee yksin, ni eka kerralla meinas lyödä jarrut vaikka oli oottanu tosi kovasti sen alkamista

:D
 

Yhteistyössä