Meinas mennä lääkärissä pupu pöksyyn...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirppis laiskana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nirppis laiskana

Vieras
Mulla on oikea olkapää ollu paskana seitsemän vuotta ja minä tyhmä olen vaan teekoossa käynyt ja valittanut. Ultra otettu kaksi kertaa mutta koskaan ei mitää vikaa löydetty, kehotettiin vaan hankkimaan ammatti, missä en tarvisi kuin vasenta kättä. Nyt vihdoin sitten menin "kunnon" lääkärille niitten ultrakuvien kanssa ja hiukan aikaa katsottuaan teki mulle ne samat kaikki vääntelyt ja kääntelyt ja kysyi sitten että leikataanko heillä vai keskussairaalassa. Vaikka oon monta vuotta haveillut, että saisin tän käden kuntoon, niin silti alko jännittämään..... ´Mutta nyt oon sitte leikkausjonossa. Ja toivottavasti tuo käsi alkaa sitte toimimaan kunnolla.

Jänteessä iso kalkkisaostuma ja rappeumaa..... Ja koska laittoi suoraan leikkaukseen ilman magneettikuvaa, niin ei tiedä vielä, onko jotain muutakin... Mutta ainakin siis sitä jännekanavaa nyt avarretaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jäätynyt olkapää vai?

Siltähän tuo kuulostaa. Ensiapuna pieni paino esim. 0,5 kg käteen, nojaat terveellä kädellä esim. sänkyyn ja annat kipeän käden roikkua rennosti pienellä heiluriliikkeellä (paino vetaa käsivartta hieman alas päin jolloin olkanivelen nivelpintoihin tulee pieni rako).

Yhteistyössä