Meinas mennä viime yönä vauvaan ihan totaalisesti hermo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja superkärsivällinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Miks teet toisen vauvan noin pian, jos et ekaakaan jaksa?!
Lihottaakseni sen ja laittaakseni sen vartaaseen ja paistaakseni jouluporsaana! Vapaana kasvanutta lihaa! Nam!

:laugh: :laugh:

Mutta oikeasti, se on tosi yksilöllistä miten jaksaa yöheräilyjä. Esim. minun miehellä ei tunnu missään hoitaa vauvan yösyötöt kun tarvitsee paljon vähemmän unta kuin minä. Ja itse valitin alussa sitä kun vauva heräsi kaksi kertaa (vain!!!) yössä ja tunsin itseni väsyneeksi. Nyt kun herätään tunnin tai kahden tunnin välein niin olisin todella kiitollinen jos heräisi yöllä vain kahdesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Miks teet toisen vauvan noin pian, jos et ekaakaan jaksa?!
Lihottaakseni sen ja laittaakseni sen vartaaseen ja paistaakseni jouluporsaana! Vapaana kasvanutta lihaa! Nam!

:laugh: :laugh:

Mutta oikeasti, se on tosi yksilöllistä miten jaksaa yöheräilyjä. Esim. minun miehellä ei tunnu missään hoitaa vauvan yösyötöt kun tarvitsee paljon vähemmän unta kuin minä. Ja itse valitin alussa sitä kun vauva heräsi kaksi kertaa (vain!!!) yössä ja tunsin itseni väsyneeksi. Nyt kun herätään tunnin tai kahden tunnin välein niin olisin todella kiitollinen jos heräisi yöllä vain kahdesti :D
Totta! Meillä heräiltiin myös alussa pari kolme kertaa yössä ja mä ajattelin että no, ei tää kovin hyvin kyllä nuku. Ja sitten alkoi se 5-8 kertaa heräileminen ja tajusin hieman tosiasioita....

Mutta tosiaan, on se ihan inhimillistä että hermot menee. Itsellä on siitä "hyvä" tilanne että lapsi on aina nukkunut huonosti enkä ole tottunut hyvälle.

Valehtelisin jos väittäisin että silittelen lasta öisin onnellisesti myhäillen enkä ikinä kiristele hampaita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi ihmeessä teet toisen lapsen jos hermostut jo ensimmäiseen?! taidat olla hermoheikkoinen ja luulit että lapset ovat helppohoitoisia ja nukkuvat yöt heräämättä!

Miksi ihmeessä sä lisäännyt? Kyllä sussa on jo ilkeää idioottia tarpeekseen, ei sun tarttis ainakaan pukata lisää kaltaisias maailmaan vai luuleks että semmosia hirveesti kaivataan?

no mitähän ihmettä sä mulle alat vikisee!

meilläki tyttö 2,5v nukkunut oikeastaan aina melko "levottomasti",muutama yö menee ihan kivasti,nukkuu hyvin mut enemmän edelleen näitä öitä ku vähän väliä heräilee itkemään ym.nyt jo tottunut kun ollut jo pitempään tällaisia öitä mutta kyllä sitten taas kun tottuu niihin tiiviisiin yöuniin(kun saa nukkua vaan)nii ottaa pikkusen pattiin ku monta kertaa yössä pitää silmät ristissä nousta sängystä=Dpahimpina heräilyaikoina olin kyllä aika hermoheikko=O

miksi ihmeessä teet toisen lapsen jos hermostut jo ensimmäiseen?! taidat olla hermoheikkoinen ja luulit että lapset ovat helppohoitoisia ja nukkuvat yöt heräämättä!
Miksi ihmeessä sä lisäännyt? Kyllä sussa on jo ilkeää idioottia tarpeekseen, ei sun tarttis ainakaan pukata lisää kaltaisias maailmaan vai luuleks että semmosia hirveesti kaivataan?
no mitähän ihmettä sä mulle alat vikisee!
Hehe. Mulle tuli kyllä ihan sama mieleen kuin tälle toiselle "vieraalle" joka käyttää isoja alkukirjaimia :D

Mutta eihän sitä tiedä kuinka hurmaava ja täydellinen äiti tuo ensimmäinen kommentoija on, tuulettaa vain pimeää puoltaan täällä palstalla niin ei nouse haamut kellarista irl :D ;)

Kuten tuossa aimmin selitän pidän tuoreesta lapsenlihasta. Esikoinen on jo kohta valmis paistettavaksi, joten täytyy hankkia seuraava!

:laugh: :p mut joo, mulla neljä lasta ja samanmoista ollut. kyllä se siitä sitten joskus. voimia öihin =)

Yhteistyössä