meinasin menettää poikani eilen:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiinu

Vieras
meidän 1v7kk vanha poika.. huoh.. karmaseekin ajatella.. vaari antoi hälle viinirypäleen ja hetken päästä pieni alkoi yskiä.. oli juuttunut kurkkuu.. tovin siitä taputtelin.. oli kovin hädissään ja yski vaan.. sit tajusin et tosiaan hätä,yritin kaikkea mitä ensiapukoulutuksessa neuvottu.. sitten se meni ihan veltoksi ja valahti mun syliin.. huusin äidilleni et soita ambulanssi mut sit ihmeen kaupalla se tuli yhtäkkiä ulos.. myös verta tuli.. mä en ikinä oo pelännyt niin.. :( nyt ku on päivä kulunut niin vasta alan tajuamaan miten lähellä oli.. ambulanssi ei olis millään ehtinyt.. sen naamasta katkesia verisuonia tai ainakin se on sellasia pieniä pisteitä koko silmänympäristät ja kaikki täynnä..

voi kamalaa !! mun pikkuveljelle kävi samoin kun olin pieni, veli ihan vähän yli vuoden. tukehtui makkaranpalaseen. muuttui ihan veltoksi ja siniseksi, äiti yritti kaivaa sitä kurkusta ja ripeotti poikaa pää alaspäin kunnes pala onneksi irtosi. minä itkin pöydän alla.. ambulanssikin kävi,mutta ei olisi myöskään ehtinyt ajoisssa.

järkyttävä juttu. onneksi teilläkin kävi lopulta hyvin. voi pientä ja koko perhettä <3

Hui, varmasti oli ihan kamala tilanne! Pelästyitte taatusti kaikki ja nyt kun shokki alkaa laukeamaan, niin tilanteen koko kauheus alkaa selviämään. Onneksi kaikki päätyi hyvin ja pääsitte pelkällä säikähdyksellä. Valtavan suuri halaus ja paljon voimia purkaa tuo tilanne mielestäsi. Pojallasi oli enkeleitä suojanaan<3

Mun poika meinasi tukehtua irtokarkkiin 2v. Annoin ekaa kertaa ja aika pienen niin kurkkuunhan se meni. Poika pois rattaista ja roikotin pää alaspäin toisesta jalasta ja taoin selkää.
Sitten lensi karkki suusta. Poika sanoi vaan: lisää .

Onni matkassa. Meillä tyttö laittoi hiuspinnin suuhunsa ja sain sen kaivettua kurkusta, juuri ja juuri. Mä pelästyin kans tajuttomasti. Oltiin vielä kahdestaan kotona. :(

Alkuperäinen kirjoittaja voi :(:
Voi että :(
Kannattaisiko poika tarkastuttaa lääkärissä vielä, jos kerran kasvoissa on tuollaista jälkeä?

No ei. Meillä kans melkein tukehtuneelle tuli verenpurkaumia kasvoille ja silmiin. Kauhean näköiset oli, mutta pian ne vaaleni. Muutamassa päivässä. On se hurja tilanne, ku lapsi on veltto ja teet kaikkesi ja ambulansskin on jo matkalla.

Hui kauheeta :'( Itseäkin pelottaa moiset tilanteet tosi paljon.. Onneksi ei ole vielä ikinä noin pahasti mitään kurkkuun jäänyt, aina lähtenyt kaivamalla tai kakomalla. Silti joka kerta sydän hakkaa ihan sairaasti ja pitää halata pientä jonkun aikaa kun tajuaa mitä taas olisi huonolla tuurilla voinut menettää.
:hug:

Yhteistyössä