meinasin ostaa tytölle 1v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bn

Vieras
syksyksi vikingin tarralenkkarit. kantsiiko, onko hyvät?

kaikki puhuvat vaan coretexeista sun muista 60e --> kengistä, mut en viittis niin paljon laittaa syksyn kenkiin ku niitä tarvii vaan sen pari kk..

toki haluisin ostaa ne kaikkein kalleimmat ja parhaimmat mut mut..ei anna kukkaro periks :(

eli siis löysin sellaset viking-merkkiset.. tyttö nyt kävelly n. 3kk..

Mun tytöllä on talvisin vikingin goret. Kerran ostin syksyksi vai kevääksi vikingin gorelenkkarit, mutta oli mielestäni turhat ja lisäksi rumat. Niissä kun vartta ei ole enempää kun tavan lenkkareissa, niin meneehän se vesi sieltä sisään joka tapauksessa ja vähänkään märemmällä säällä tarvitsee joka tapauksessa kumpparit.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mun tytöllä on talvisin vikingin goret. Kerran ostin syksyksi vai kevääksi vikingin gorelenkkarit, mutta oli mielestäni turhat ja lisäksi rumat. Niissä kun vartta ei ole enempää kun tavan lenkkareissa, niin meneehän se vesi sieltä sisään joka tapauksessa ja vähänkään märemmällä säällä tarvitsee joka tapauksessa kumpparit.

eli millasia kenkiä käytit syksyllä? ostin kumpparit joita voi pitää märällä kelillä, en meinannut niitä lenkkareita vesikelillä käyttääkään, niin sen takia matala varsi ei haittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

eli millasia kenkiä käytit syksyllä? ostin kumpparit joita voi pitää märällä kelillä, en meinannut niitä lenkkareita vesikelillä käyttääkään, niin sen takia matala varsi ei haittaa..

No saanko kysyä, että miksi sitten pitää olla goret? Mun tytöllä kun on talvisin goret nimenomaan siks ettei kumppareita tarvita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin ja siis toista kertaa en noita gorelenkkareita hanki. Käytetään ihan tavan lenkkareita. Tai muita kävelykenkiä.

Kolme lasta eikä meillä ole koskaan ollut mitään syysnilkkureita. Lenkkareilla ja kävelykengillä on menty siihen asti, kun on voinut siirtyä talvikenkiin. Tarvittaessa kumpparit jalassa sitten.

Joo lenkkareilla tms meilläkin mennään ja semmoisia lenkkarinnäköisiä joissa on vähän korkeammalle nouseva se yläosa muttei varsinaista vartta kuitenkaan niin saa ihan edullisesti. Ikinä en oo ostanu pienille lapsille mitään 60,- kenkiä, meillä on kuljettu edullisissa jalkineissa, paljon jopa toisten vanhoissa.

Minäkin pähkäilen mitä ostaa kun ostettava on tuolle taaperolle kengät. Vissiin sittten mennään kumppareilla ja hankin jotkut peruskengät. Talvikenkiin kuitenkin menee rahaa jonkun verran.

Yhteistyössä