Meitin neiti 2,5 vee lähtee kohta ulos ilkosillaan huutamaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HyppyKeppi

Aktiivinen jäsen
12.12.2005
2 682
0
36
:headwall: :headwall: :headwall:
Niin menee kohta hermo! Tunnin huutanut raivoissaan täyttä huutoa. Päiväunet jäi välistä ja nyt on sitten ihan hullu.
Huutaa, huutaa, huutaa, huutaa, huutaa... :headwall: :headwall:

Minä pistin eilen 3,5-vuotiaan ulos hetkeksi huutamaan. Kun homma on ihan turhan huutamista ja kirkumista niin mulla kyllä paloi päreet. Olin koko ajan oven takana (eikä ovikaan ollut lukossa ) ja kun karjuminen alkoi vähetä niin kysyin, joko tulisi sisälle. Pari nyyhkäisyä tuli vielä kun oli niin loukkaantunut mulle (ja kertoi jäätyneensä sen puolen minuutin aikana...). Sitten painuttiinkin iltapalalle ja nukkumaan.

Ei tuota saa edes nukkumaan. Tulee heti sängystään pois. Sinkoilee vaan ympäriinsä ja huutaa kuin hyeena! |O
Kaikki konstit koitettu... noh...äsken sain sen rauhottumaan sänkyynsä. Kun nyt edes rauhottuisi kunnolla, kun on vieraitakin miehellä täällä... Kai se kohta nukahtaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Ei tuota saa edes nukkumaan. Tulee heti sängystään pois. Sinkoilee vaan ympäriinsä ja huutaa kuin hyeena! |O
Kaikki konstit koitettu... noh...äsken sain sen rauhottumaan sänkyynsä. Kun nyt edes rauhottuisi kunnolla, kun on vieraitakin miehellä täällä... Kai se kohta nukahtaakin.

pidä sylissä niin kauan että rauhoittuu

Alkuperäinen kirjoittaja taroda:
Meillä toimii kaikista parhaiten, (siis jos ei se rauhoittelu auta) annan yksin kertasesti huutaa ja teen omia juttuja, ei mene kauaa kun kaikki on taas ok.

Niin meilläkin. Huuto loppuu yhtäkkiä, kuin veitsellä leikaten. :)

Oon tyytyväinen nyt niin kauan, kun se on huoneessaan hiljaa. Tääkin sota alkoi taas siitä, kun sen piti siivota about 5 lelua lattialta pois. :$
Sotkee huoneensa mullin mallin alle 5 minuutin, mutta siivoaminen on vaikeaa vaikka lattialla olisi vain pari lelua...

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:
Meillä toimii kaikista parhaiten, (siis jos ei se rauhoittelu auta) annan yksin kertasesti huutaa ja teen omia juttuja, ei mene kauaa kun kaikki on taas ok.

Niin meilläkin. Huuto loppuu yhtäkkiä, kuin veitsellä leikaten. :)

Meilläkin tuo toimii, mutta en viitsi nyt tehdä niin, kun miehellä on tosiaan noita kavereita, eivätkä varmaan jaksa kauaa kuunnella... :|

Mein saman ikänen on ihan samanlainen. Huutaa ja karjuu. Välillä ihan hirvittää että mitähän naapurin kyyläkin aattelee.
Pahoja tekee kokoajan ja nauraa vaan päälle.
En muista isompien kohalla ollenkaan tämmöstä.

Nyt meni pien jo nukkumaan. Heti sammu kun pää kosketti tyynyä.
Onneks on helppo nukahtamaan ja rauhallisesti vetää 12-13 tuntia unta palloon! (ainakin nyt kun ei ole viikkoon nukkunu päikkäreitä)

Yhteistyössä