mekko apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
päivähoidon juhlat lähenee.. ja 5 v tarvis jonkun nätin mekon.. osaako kukaan neuvoa mistä netistä sais tilattua nätin mekon. anttilat, ellokset sun muut olen jo kolunnut tuloksetta läpi. nyt hyviä vinkkejä, kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
katoin.. tuloksetta. mielestäni en ole es nirso.. mut tahtoisin jotain nättiä ilman röyheloitä kuitenkin. hintaa.. vaikka 20.00 vois olla ylärajana

Katoppas tosta mun laittamasta seljan linkistä just se mekko joka on siinä heti avaat linkin sen hinta on 15.90?

katoin.. tuloksetta. mielestäni en ole es nirso.. mut tahtoisin jotain nättiä ilman röyheloitä kuitenkin. hintaa.. vaikka 20.00 vois olla ylärajana

Katoppas tosta mun laittamasta seljan linkistä just se mekko joka on siinä heti avaat linkin sen hinta on 15.90?

on muuten kaunis:) oletko tuolta kokskaan tilannut.. pitääkö koot miten paikkansa?

on muuten kaunis:) oletko tuolta kokskaan tilannut.. pitääkö koot miten paikkansa?

En oo tilannu ikinä sieltä nyt vaan mietin et tilaanko yhden toisen mekon sieltä.

HÖH mulla se hinta on 47,50???

Itse ostin täältä. Siellä on kanta-asiakkaille vielä muistaakseni tarjous noista juhlamekoista, riitti jos tilaessaan liityi kanta-asiakkaaksi. Tilasin itse tuon liilan mekon ja se on todella kaunis :) Hinta oli vähän päälle 30egee...

http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/kuperkeikka/Categories/Jocko

Yhteistyössä