Meksikolainen mies minulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katja

Vieras
Ota Suomi-"mies" mallia meksikolaisesta, ja kalpene kateudesta.
Helppoahan se teille peräkammarinpojille on, jotka ette osaa - senkun maksatte.
Itse aina suomipoijan kanssa ollut, ja himot jyllää huolimatta siitä, että on kalpee ja löysävattanen mies.
Mutta missä se intohimo.. Kyllä niitä sukkanauhoja revitään ens alkuun.
Sitten ku on varma nainen, ni ei seksi olekaan enää ees mielessä.
Sen kun maksatte postimyyntivaimoja thaikuista tai muualta aasiasta - ne naiset kyllä tietää, mitä olette ja ajattelette.
Ja ne naiset nauraa teijän kulleille xD
"Suomi-mies pieni ja köyhä"
Suosittelen kaikille naisille katolista miestä.
Siinä on sekä mieli, sydän, että muukin isoa.

Ota Suomi-"mies" mallia meksikolaisesta, ja kalpene kateudesta.
Helppoahan se teille peräkammarinpojille on, jotka ette osaa - senkun maksatte.
Itse aina suomipoijan kanssa ollut, ja himot jyllää huolimatta siitä, että on kalpee ja löysävattanen mies.
Mutta missä se intohimo.. Kyllä niitä sukkanauhoja revitään ens alkuun.
Sitten ku on varma nainen, ni ei seksi olekaan enää ees mielessä.
Sen kun maksatte postimyyntivaimoja thaikuista tai muualta aasiasta - ne naiset kyllä tietää, mitä olette ja ajattelette.
Ja ne naiset nauraa teijän kulleille xD
"Suomi-mies pieni ja köyhä"
Suosittelen kaikille naisille katolista miestä.
Siinä on sekä mieli, sydän, että muukin isoa.
Mulla on meksikolainen mies - oli hieman totuttelemista!!! Häntä aiemmin seurustellut vain "omien poikien" kanssa. Ja myöskin hän on kristitty, ja perheelleen ja suvulleen uskollinen. Itse olen kirkosta eronnut,mutta katolilaisuus viehättää miehessäni :) Se on asia, joka on hänessä aina.Samoin, kuin muukin "miehisyys", mitä nykyajan suomi-ukot eivät pidä arvossa.Häpeän suomalaisia miehiä, piste.

Viimeksi muokattu:
Mulla on meksikolainen mies - oli hieman totuttelemista!!! Häntä aiemmin seurustellut vain "omien poikien" kanssa. Ja myöskin hän on kristitty, ja perheelleen ja suvulleen uskollinen. Itse olen kirkosta eronnut,mutta katolilaisuus viehättää miehessäni :) Se on asia, joka on hänessä aina.Samoin, kuin muukin "miehisyys", mitä nykyajan suomi-ukot eivät pidä arvossa.Häpeän suomalaisia miehiä, piste.

Mulle kans!
Oon aina kai haaveillu sellasesta miehestä :)
Joka on nimenomaan se "perheen pää", sitte ku isänsä lähtee.
Ja muutenkin sen kuuluu mun mielestä olla itsestäänselvyys, että juniori sitte kattoo, että äitinsä ainakin saa olla rauhassa?(ne ukothan kuolee aika paljon aikasemmin ku äitit)
Perinteinen, vahva mies.
Ja meksikolaiset miehet on erinomasen hyvän näkösiä
ei italiaanot tai muut pärjää siinä vertailussa :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä